De beste wensen en nog wat kerstkaarten

Op de valreep nog even de allerbeste wensen voor 2013  en dat het maar een heel gezond en  creatief jaar mag worden.
Ik ga het in ieder geval proberen en
 of het lukt.......... ik denk het wel ;-)
Nieuwe volgers welkom.
Ik heb 2 kerstkaarten en ik heb een koekjes pot gemaakt en dat is zo leuk om te doen.
En nog leuker om weg te geven.
Weer eens wat anders dan een kerststukje!!!








Deze vouwkaarten gevonden via google en naar eigen idee "aangekleed"
En dan nu de koekjespot ook via google gevonden .




 
Dit zijn voor nu even de laatste kerstcreaties !!!!

Reacties

  1. Twee hele mooie kaarten, lief beertje!
    Je pot met koekjes maakt nieuwsgierig: er zitten M&M's in...... Gaan die in de oven?
    Het ziet er erg verzorgd uit, een leuk kadootje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, zo apart die potten, heel gezellig
    ziet dat er uit :) Leuk aangekleed.
    Je kaartjes zijn ook heel mooi, prachtig model !

    Fijne en gezellige zondag :)
    Lieve groetjes Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaartjes
    en je potjes zijn ook leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit super mooie kaartjes en die koekjespotjes zijn een top idee. Ben gelijk volger geworden.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends