tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

dinsdag 29 januari 2013

Druk druk druk :-)

Hallo en welkom nieuwe volgers.
Leuk dat jullie er bij gekomen zijn.
Net heb ik de links van de leden van beide designteams toegevoegd en het logo van kreatrends
Verder lekker in de weer met kaarten bedenken en maken.
Zal er snel weer een aantal plaatsen.

Tot gauw.

7 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Altijd fijn toch dat alles up-to-date is.
Nu kan je weer lekker aan de freubel ;)

Grtjsss Erica ☼

Aleida zei

Erica haalt de woorden uit mijn mond! Heb er niks aan toe te voegen.
groetjes,

Ine zei

Hoi Giny

je blog ziet er heel mooi uit. Ik wil ook nog eens de mijne wat opleuken hihih
De link naar mijn blog werkt niet, misschien kun je die nog laten werken??

Groetjes Ine

Erica ♥ zei

Whahahah :)

Patricia Wanten zei

Rustig en diep ademhalen, Giny. Straks komt er een nieuwe dag met 24 uren in.
Groetjes

Patricia

GiBa zei

Ga er gelijk even naar kijken.

GiBa zei

hahahahhaa
adem in ....adem uit ......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...