tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

woensdag 20 februari 2013

Geisha.

Dit keer heb ik een Geisha gemaakt
Ik blijf het mooie plaatjes vinden.
De kaart heb ik als het ware in drie delen gevouwen ,
de zijkanten zijn geborduurd.
Dit is een mal van Marianne Design van de serie Geisha stencils.
Dit is al wel een wat oudere serie mallen.

Het achtergrondpapier komt uit een pakketje met chinese vouwblaadjes (origami) ,
 die heb ik jaren terug al eens gekocht.
Komt nu mooi van pas!
Hier en daar wat plakparels erop .
En voila , zie hier het resultaat.

groetjessss

5 opmerkingen:

Margreet zei

Wat mooi gedaan, Giny...wie wat bewaart, heeft wat...het papier past zo perfect bij de afbeelding en de prachtig geborduurde stencils!
xxx Margreet

jolanda zei

leuke kaart

Jolanda zei

wat een prachtige kaart! mooi geborduurd zeg!

Erica ♥ zei

Wat heb je dat mooi gemaakt, en prachtig papier
gebruikt, toppie hoor :)

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart Giny

Groetjes van,
Arja

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...