tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

woensdag 27 februari 2013

Koffietijd!!!!


Vandaag heb ik weer een kaartje gemaakt voor KREATRENDS.
Dit keer een easelkaart.
Dit is een vierkante kaart waarvan een helft is teruggevouwen 
en daartegenaan is weer een ander kaartje geplakt.
Op deze kaart heb ik een aantal verschillende stencils van Noor! gebruikt.
Het bruine gedeelte waar de vlinder op zit is geëmbost met de embosfolder swiss dots.
Het gedeelte wat gevouwen is steunt achter de roosjes, zodat 
het mooi recht blijft staan.


    






                                                   
De materialen die ik gebruikt heb zijn te koop in de webwinkel van Kreatrends
gebruikte materialen:

Verder heb ik nog gebruikt:
Nestabillities scalloped circle
Embosfolder swiss dots
Roosjes
Plakparels gebroken wit
papieren bloemetjes e-line

Ik hoop dat je het weer leuk vond en zin krijgt om ook een kaartje te gaan maken.
In de webwinkel is nog veel meer te koop!!!
Heb je nog vragen over mijn kaartje , laat het me weten.

Groetjes Giny

11 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een elegant pronkstuk, Giny....prachtig!
xxx Margreet

Henriëtte zei

Superleuke kaart.

Liefs Henriëtte

Patricia Wanten zei

Elegante kaart, Giny. Ik ben niet zo gek op de stansjes van de tas en de koffiekan maar ik vind ze hier wel super leuk gebruikt.
Groetjes

Patricia

Arja Beeke zei

Wat een prachtige kaart !!
Groetjes van,
Arja

jolanda zei

mooi kaartje

Geralien Hoftijzer zei

Wat een mooie kaart!

Jolanda zei

Schitterend Giny, prachtig gedaan.Hele mooie kleuren!!

Erica ♥ zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt,
leuke details, en mooie kleuren :)

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤

Hennie Kloppenburg zei

Hij is echt leuk Giny!
Groetjes, Hennie

Aleida zei

Heerlijk kaartje, ben dol op mijn ochtend-koffie! Mooi gemaakt.
groetjes,

wijkhuijs zei

Heel mooi gemaakt!
Ik zag je link bij hobby maatjes en dacht eens even kijken.
Meteen volger geworden.

Kom je ook bij mij kijken?
http://5wondertjes.blogspot.com

Liefs Priscilla

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...