tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

maandag 11 februari 2013

Oma wordt 80 jaar

Ja ja wat een mooie leeftijd , hè.
En bij zo'n mooie leeftijd hoort ook een mooi kaartje.
Het is een 4 delige easelkaart geworden
Zo ziet hij er van de bovenkant uit.
Het roosje is gedriedeed en de rest heb ik met kruissteekjes geborduurd.
Hier en daar een strass steentje.
En ziedaar het resultaat.




Het is wel een erg leuk kaartje om te maken.

Tot snel maar weer.

Groetjesssss



7 opmerkingen:

Henriëtte zei

Prachtige kaart hoor. Heel mooi gemaakt.
Gefeliciteerd!

Liefs Henriëtte

Alle mooie dingen zei

het ziet er mooi maar ingewikkeld uit.. heb je hier een template voor?
zoiets wil ik ook wel maken... en dan heb ik het over de easel he.. niet dat borduren daar ben ik niet zo goed in.
groetjes
Anita

gré zei

mooi hoor

groetjes gré

Margreet zei

wow, wat zal oma hier blij mee zijn....hoop niet dat het in- en uit elkaar vouwen te moeilijk voor haar is...proficiat!
xxx Margreet

Jolanda zei

Wauw Ine, dat ziet er gaaf uit zeg!! Prachtig! en wat een prachtig model zeg!!!

Aleida zei

Een echte "Oma" kaart met al dat mooie borduurwerk in kruisjes. Heel leuk gedaan.
groetjes,

Linda Timpers zei

Leuke kaart hoor Giny een mooi model zoiets heb ik nog niet eerder gezien super !!!!

Groetjes Linda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...