tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

donderdag 7 februari 2013

Uiltjes

 Zo daar ben ik weer met nog een paar kaartjes voor Studio Light.
Dit zijn eigenlijk vellen voor vogelhuisjes, maar ik heb er 2 kaartjes mee gemaakt.
Het zijn ook weer uitdruk vellen , dus knippen hoef je niet .



De buitenkant
de binnenkant






Morgen nog een paar creaties en  weer lekker verder met nieuwe creaties.
Tot Morgen!!!



7 opmerkingen:

Aleida zei

Heel leuk gedaan! Zo heb je weer een andere creatie met hetzelfde huisje.
groetjes,

Ine zei

Prachtig hoor Giny!!!
erg leuk.

groetjes Ine

gré zei

leuk gedaan

groetjes gré

Henriëtte zei

Ziet er weer heel gezellig uit. Lekker vrolijk

Groetjes Henriëtte

Jolanda zei

Zie zien er weer fleurig en mooi uit Giny, schitterende gedaan

Patricia Wanten zei

Ziet er leuk en vrolijk uit, Giny.
Groetjes

Patricia

Erica ♥ zei

Leuk gedaan hoor, erg gezellig zo :)

Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
Lieve grtjsss Erica xox

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...