tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

zaterdag 2 februari 2013

Zoals beloofd

Beloofd is beloofd ik zou er kaarten op zetten.
Deze kaartjes zijn gemaakt voor het DT van Studio Light.
Met het nieuwe knipvel Easy SL 339.
Ik vind het een erg leuk plaatje en dit is mijn resultaat.
de kaart van de voorkant



de kaart aan de binnekant




Morgen weer een paar
toedelsssssssss

8 opmerkingen:

gré zei

het is weer een super leuk kaartje

groetjes gré

Aleida zei

Mooie kaarten! Grappig dat we toch allemaal het eerste naar deze plaatjes grijpen.
groetjes,

Henriëtte zei

Leuke kaarten Giny.

Groetjes Henriëtte

Jolanda zei

Prachtige kaarten Giny, erg mooi gedaan

Margreet zei

Mooi gedaan , Giny.
XXX Margreet

Patricia Wanten zei

Leuke kaart, Giny. Mooie kleurencombi, prachtig gedaan.
Groetjes

Patricia

Linda Timpers zei

Mooie kaart hoor !!!!

Groetjes Linda

Erica ♥ zei

Een heel vrolijk en gezellig kaartje :)

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...