tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

vrijdag 8 maart 2013

Brrrr....

Nee, geen kou meer maar de lente mag komen.
Maar brrr.... is voor het kaartje met de pinquin.
Weer een mannenkaartje met een plaatje uit de zelfde serie als de vorige 2.
Waar ik overigens hele leuke reacties op heb gehad.
DANK JULLIE WEL!!!
Nu is dit knipvel op dus maar iets anders gaan bedenken voor mannenkaarten.
Want er komen nog een paar verjaardagen aan.
Heb je vragen hoor ik het graag!!

Groetjesss

5 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje

Henriëtte zei

Mooie kaart hoor, ik heb van de week nog een kerstkaart geplaatst, is toch nog niet echt lente :(.

Liefs Henriëtte

Aleida zei

Die lente kun je voorlopig op je buik schrijven!
Je kaartje is wel heel mooi!
groetjes,

Linda Timpers zei

Dit kaartje past precies bij het weer van de komende dagen het word kouder helaas, maar je kaartje is super.

Fijn weekend!!!

Groetjes Linda

Erica ♥ zei

Haha het is nu buiten echt wel brrrrr hoor.
Leuk kaartje, mooi geborduurd ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...