tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

zaterdag 9 maart 2013

Uitnodiging...

Tja... dan krijg je  de vraag, kun jij nog even een uitnodiging maken.
Om iemand uit te nodigen om te komen eten.
En dan zeg je natuurlijk , ja , hoor dat doe ik wel.En dan is dit het geworden.
Een vierkante kaart, het plaatje komt van een knipvel van Studio Light stapsl 1189.
achtergrond uit een blokje van de action.
Ik hoop je weer een idee te hebben gegeven en wil je meer weten, dan hoor ik het wel.
Fijn weekend.

Groetjesssssssss

6 opmerkingen:

karin's hobby zei

Yessssssssssss Gelukt!!!
Hij is leuk geworden............

Aleida zei

Zo, jij schud ze gewoon uit je mouw!
groetjes,

Ine zei

Wat een mooi kaartje!!!!


als je het leuk vind heb ik een award voor je,

groetjes Ine

jolanda zei

leuk gedaan

Giny zei

Dank je ine.
En ja, hoor lijkt met wel leuk zo'n Award.
Je weet maar nooit of er daardoor meer bezoekers/volgers komen.

Erica ♥ zei

Dat is vast een uitnodiging voor een etentje,
leuk hoor ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...