Bonbonnetje !!

Vandaag een bonbonnetje ...o, nee het was een poesje ......hahaha
grapje hoor.
Dit lieve poesje komt van een knipvel van Maryline Cazenave van Studio Light.

 De beige kaart is 13,5 cm x 13,5 cm dubbelgevouwen , hierop 
zit een witte kaart van 13 cm x 13 cm.
Hierop heb ik een patroontje geborduurd met hartjes met Madeira borduurgaren .
Ik heb 3 verschillende kleuren gebruikt.
Op het geheel heb een roze vierkant met daarop een wit vierkant geplakt.
Het witte kleinere vierkant heb ik bewerkt met een dubbele embosmal met hartjes.
Hierop het plaatje geplakt en op gewerkt in 3d.
op de hoekjes nog een stoffen roosje.
En weer een kaartje klaar.
Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt gekregen.


Groetjessss en tot snel .

Reacties

  1. Leuke kaart Giny, lekker vrolijk met dit poezen "bonbonnetje"! Heel mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje hoor
    lieve plaatjes zijn het

    groetjes grƩ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer leuk gedaan, vrolijke kaart ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje van een katje in dat bonbondoosje. Mooi geborduurd ook weer. Prachtige kaart Giny!

    Liefs Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart Giny, schitterend geborduurd ook zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is nu mijn eerste berichtje naar jou Ginny, ik hoop dat er nog veel zullen volgen, maar dat ligt aan jou, wat je ons gaat laten zien.
    Dit is al gelijk bingo voor mij, ook ik borduur hƩƩl graag kaarten en ben bij twee blogs designer, ga daar maar eens een kijkje nemen, misschien wil je ook wel eens met een challenge meedoen.
    Dit is wel een hƩle mooie geborduurde kaart, met schattige kleurtjes, het plaatje is ook schattig.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends