Een vaasje met violen

 
Allereerst een welkom Cindy.
Leuk dat je ook volger bent geworden, ik hoop dat je hier leuke ideeën opdoet.
 
Vandaag een kaart met violen.
Het is een drieluikkaart geworden.
Het plaatje komt uit een oudere kreatief met kaarten.
Ik heb een groene basiskaart van 13,5 cm x 21 cm gebruikt en deze gerild op 4 - 6,5 - 14,5 - 17 cm
voor de kaartjes erop heb ik er steeds een paar millimeter afgehaald zodat je kleine randjes ziet.
Het borduurpatroontje links heb ik geborduurd zoals hij as en rechts heb ik verschillende onderdelen gebruikt.
Gewoon een beetje gespeeld met het patroon.
 
 

Hier een geborduurde bloem nog even van dichtbij.
 
Ik hoop dat je het weer leuk vond.
 
Groetjesss en tot gauw maar weer!


Reacties

  1. Ziet er weer heel gezellig uit Giny.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk borduurkaartje
    heb je weer gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige geborduurde kaart Giny, jij hebt het borduren ook héél goed in je vingertjes, geweldig mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er heel mooi uit Giny, prachtig borduursel en mooi verwerkt op dit modelletje. Een mooi geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een lieverdje!!! :)))

    Groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig borduurwerk Giny!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends