Rose roos


Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te plaatsen op het Studio Light Blog en
 ik heb een kaartje gemaakt met het 
Ik heb hiervoor een lichtroze dubbele kaart van 13,5 cmx 13,5 cm gebruikt.
Hierop heb ik een vierkant designpapier van 12,5 cm x 12,5 cm  geplakt.
De bloemvorm of ster is van de starcollection van Marianne Design PD0014.
Deze heb ik ook uit  een stuk oud rose papier geknipt.
Het oud rose heb ik alleen geëmbost en het witte papier geëmbost en geborduurd.
Het garen wat ik gebruikt heb is van DMC nr818.
Ik heb de bloemvormen verspringend op elkaar geplakt .
Voor de hoekjes heb de Noor!stans franse lelie gebruikt.
Op het witte papier op de tussen stukjes een bijpassend strass steentje, zodat het allemaal een mooi geheel wordt.
Het plaatje erop en opgewerkt in 3d.
En mijn kaartje is klaar.

Ik hoop dat je het leuk vond en je mag gerust een reactie achterlaten.

Tot de volgende keer.
Groetjes Giny

Reacties

  1. Wat een mooie kaart weer. Prachtig papier en verder zo fijntjes.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Giny
    Ik vind je kaart prachtig, ook de mal vind ik super.
    Het knipvel wat je hebt gebruikt wauw, dat is mooi, ik ga eens bij de hobbywinkel snuffelen, wie weet hebben ze die ook wel.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Giny,
    Wat een schitterende kaart! ik hou van geborduurde kaarten, ik vind hem erg mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends