Rozebottels en rozen


Vandaag weer een drieluik kaart.
Het plaatje wat ik heb gebruikt komt uit een blokje wat ik bij de action ooit eens heb gekocht.

Ik heb voor deze kaart de Embroidery in style mal van Marianne Design gebruikt .
Dit is al een wat oudere mal maar hij blijft leuk om te gebruiken.
Omdat deze mal een recht stuk heeft en een hoekje kun je dit goed combineren met elkaar.
De oranje kaart is 26,5 cm x 12,5 cm.
De kaart is gerild en gevouwen op 5-2-12,5-2-5 cm.
De witte strookjes zijn 10 cm x 2,5 cm en het midden stuk 10 cm x 10 cm.
Deze zijn geprikt met de mal en geborduurd met groen en licht oranje garen.
Het licht oranje papier en groen papier is elke keer een halve cm groter.
Dit alles op elkaar geplakt.
Plaatje erop en in 3d opgewerkt.

Ik ben benieuwd wat je er van vind.
Heb je nog vragen laat ze maar horen.

Tot snel weer!!

Reacties

  1. Wat een beauty. Ik vind je kaart erg mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, en wat heb je veel geborduurde stukjes er op zitten die prachtig bij je plaatje passen.

    Liefs Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt al 35 volgers.. wow!! en je kaartje is weer super lief..
    groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. giny wat heb je dit prachtig gemaakt ! Super mooi
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart! Schitterend borduurwerk!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel mooi kaartje

    groetjes grƩ

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Giny, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit kaartje er weer mooi uit Giny! Prachtig met dit fantastische borduurwerk. Heb ik even niet geblogd en ontkomt me gelijk van alles! Je vorige kaart is ook al zo mooi. En voor de liefhebber nog even een recept, koekjes gebakken...leuk hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends