tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

vrijdag 14 juni 2013

30 Jaar getrouwd

Vandaag is mijn vriendin en knutselmaatje 30 jaar getrouwd.
Voor haar en haar man heb ik deze kaart gemaakt.
Ze is gek op rozen dus dit plaatje is wel heel toepasselijk.


Het borduurpatroontje komt uit het boekje miniborduursels en meer van Jenine Siemerink.

En nu maar hopen dat ze vandaag niet op mijn blog komt anders heeft ze de kaart eerder gezien als dat ze hem krijgt. :-))

Groetjesssssssssssss en tot gauw !!

7 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Schitterend heb je die gemaakt voor je vriendin,
daar zal ze zeker blij mee zijn, heel mooi ☼

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
En lekker van de zon genieten ☼
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Alle mooie dingen zei

prachtige bloemen...en een zeer lief kaartje...
groetjes
Anita

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart is dit Giny, ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

gré zei

leuk kaartje hoor voor je vriendin

groetjes gré

jolanda zei

mooie kaart

Hennie Kloppenburg zei

Een prachtige kaart Giny, daar zal ze blij mee zijn!
groetjes, Hennie

Richtsje zei

Geweldig, wat is dit ook weer prachtig gemaakt Giny! Je vriendin en haar man zullen er vast mee in hun nopjes zijn! Heel mooi gedaan!

Groetjes Richtje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...