Happy Christmas


Vandaag van mij weer een kerstkaart voor het blog van KREATRENDS.
Deze keer heb ik gebruik gemaakt van de ijssterren randmal van Joy(Noor!)
Ik heb deze 2x uitgestanst uit wit linnenkarton en deze onder een wit rechthoek van linnenkarton genaaid.
Deze is 14 cm x 6,5 cm


Ja, je leest het goed, ik heb met de naaimachine de randen vastgezet aan het rechthoek.
Gewoon een grote stiksteek gebruiken.
Precies tussen de gestikte lijnen heb ik het plaatje van het knipvel - vintage christmas geplakt, ik heb hem ietsje smaller gesneden zodat je het stiklijntje blijft zien.


Als achtergrond heb ik een velletje gebruikt uit het pretty papers bloc vintage christmas.
Deze  kleuren passen perfect bij het plaatje.
Het komt uit dezelfde serie en is op elkaar afgestemd.
De basiskaart is van blauw linnenkarton en heeft een afmeting van 13,5 cm x 17,5 cm.
Bij de serie ijssterren zitten losse ijssterren die weer heel mooi op 1 van de sterren van de rand passen.
Deze heb ik dan ook 2x uitgestanst en op de grote sterren geplakt.


Hier en daar heb ik nog wat wintergems geplakt, deze  zitten al als sterren geplakt en kun je heel voorzichtig eraf halen en als ster opplakken.

Boven en onder het plaatje heb ik nog 2 kleine strookje van het achtergrondpapier geplakt en hier heb ik wat sterren en de tekst gestempeld.
Nog een grote plakparel op de grote ijssterren en weer een kaart klaar!!!

Nog even op een rijtje wat ik heb gebruikt:

Als je op de linken klikt kom je bij het betreffende product in de webwinkel van KREATRENDS terecht.
Wil je gewoon even kijken in de webwinkel klik dan HIER

Ik vond het een erg leuke kaart om te maken .

Groetjes en tot de volgende creatie!!!!!
Giny


Reacties

  1. Weer een superkaart Giny, het idee van het naaimachien wil ik toch ook eens gaan gebruiken.

    Liefs Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt en lekker handig met de naaimachine;)
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi kaartje
    heel leuk

    groetjes grƩ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! En netjes gestikt ;-)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit schitterend gemaakt Giny, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends