Kerst of geen kerst

Vandaag een kaartje waarvan ik nog niet weet waar ik hem voor ga gebruiken.
Hij kan voor kerst maar ook voor andere gelegenheden.
Dus nog even geen tekst erop.
Het borduurpatroontje komt uit een hobbydol ,maar ik weet even niet meer welke.

Het is een groene vierkante dubbele kaart 28 cm x 14 cm met daarop een kleiner
 rood vierkant 13,5 cm x 13,5 cm.
daarop weer een wit vierkant van 13 cm x 13 cm.
Links en rechts geborduurd en tussen de borduursel in  een rood rechthoek van 7 cm x 12,5 cm
en daarop weer een wit rechthoek van 6,5 cm x 12 cm.


Het witte rechthoek heb ik bewerkt met de embosfolder swiss dotts en bij het borduren heb ik wat rijstkorrelkraaltjes mee verwerkt.
Het plaatje is van Marieke Design.

Ik heb deze kaart weer met plezier gemaakt en ga weer verder met de volgende creatie.

Groetjesssssssssssss  Giny

Reacties

  1. Hoi Giny, Wat een leuke kerstkaart. Het patroontje is erg mooi. Leuke combi met plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig geborduurde kaart weer Giny. Mooi die pareltjes erbij!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een heel leuk kaartje

    groetjes grƩ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig weer Giny, enne....als je het niet weet, je mag 'm altijd naar mij sturen hoor LOL ;)

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart weer, prachtig ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is dit en zo keurig mooi geborduurd, ziet er mooi uit en handig om er nog geen tekst op te maken, dat is nog zo gebeurd als je hem nodig hebt.
    Groetjes Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer zo'n mooie borduurkaart! Super.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Giny, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart,
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kwam via Kreatrends op je blog en heb me gelijk maar aangemeld.
    Wat een mooie borduurkaart heb je gemaakt. Mooie kleuren, dus voor Kerst geschikt, maar .... ook als beterschap of van harte kaart. Succes er mee.
    gr leny w
    PS Je bent ook van harte welkom op mijn blog./ gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook weer echt errrrrrggg mooi.
    Groet Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends