tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

maandag 16 september 2013

Kerst of geen kerst

Vandaag een kaartje waarvan ik nog niet weet waar ik hem voor ga gebruiken.
Hij kan voor kerst maar ook voor andere gelegenheden.
Dus nog even geen tekst erop.
Het borduurpatroontje komt uit een hobbydol ,maar ik weet even niet meer welke.

Het is een groene vierkante dubbele kaart 28 cm x 14 cm met daarop een kleiner
 rood vierkant 13,5 cm x 13,5 cm.
daarop weer een wit vierkant van 13 cm x 13 cm.
Links en rechts geborduurd en tussen de borduursel in  een rood rechthoek van 7 cm x 12,5 cm
en daarop weer een wit rechthoek van 6,5 cm x 12 cm.


Het witte rechthoek heb ik bewerkt met de embosfolder swiss dotts en bij het borduren heb ik wat rijstkorrelkraaltjes mee verwerkt.
Het plaatje is van Marieke Design.

Ik heb deze kaart weer met plezier gemaakt en ga weer verder met de volgende creatie.

Groetjesssssssssssss  Giny

13 opmerkingen:

trijntje zei

Hoi Giny, Wat een leuke kerstkaart. Het patroontje is erg mooi. Leuke combi met plaatje. Groeten Trijntje

Hennie Kloppenburg zei

Wat een prachtig geborduurde kaart weer Giny. Mooi die pareltjes erbij!
groetjes, Hennie

gré zei

echt een heel leuk kaartje

groetjes gré

Henriëtte zei

Prachtig weer Giny, enne....als je het niet weet, je mag 'm altijd naar mij sturen hoor LOL ;)

Groetjes Henriëtte

Erica ♥ zei

Mooie kaart weer, prachtig ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs en grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

jolanda zei

mooie kaart

Hanny zei

Wat een mooie kaart is dit en zo keurig mooi geborduurd, ziet er mooi uit en handig om er nog geen tekst op te maken, dat is nog zo gebeurd als je hem nodig hebt.
Groetjes Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Aleida zei

Weer zo'n mooie borduurkaart! Super.
groetjes,

Anita Meijer zei

Schitterende kaart Giny, heel mooi.
Liefs van Anita

Lenie zei

Wat een prachtige kaart,
groeten Lenie

Emmy Wind zei

Mooi gemaakt giny!

lenywim35 zei

Ik kwam via Kreatrends op je blog en heb me gelijk maar aangemeld.
Wat een mooie borduurkaart heb je gemaakt. Mooie kleuren, dus voor Kerst geschikt, maar .... ook als beterschap of van harte kaart. Succes er mee.
gr leny w
PS Je bent ook van harte welkom op mijn blog./ gr leny

Marian zei

Deze is ook weer echt errrrrrggg mooi.
Groet Marian.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...