Kerstige groetjes

Van mij deze keer een kerstkaart , die ik gemaakt heb voor het Kreatrends blog.
Ik blijf ze wel lastig vinden om te maken, maar met alle leuke mallen en plaatjes
tegenwoordig, wordt het wel makkelijker om iets te bedenken.
En uiteindelijk is dit het resultaat.

Deze kaart heeft een afmeting van 15cm x 15 cm.
Hier heb ik blauw cardstock van bazix voor gebruikt.
Het plaatje komt van een vel van Marianne Design.
Het achtergrondpapier komt uit een blok wat ik nog had .
De ster en het kader heb ik uit glinsterend karton gestanst.
Jammer dat je het niet zo goed ziet op de foto maar in het echie geeft het een heel mooi effect.
Onder het kader zit een rechthoek van donkerblauw.
Deze stans bestaat uit meerdere delen zodat je ook dit rechthoek ermee uit kunt stansen.

de cirkel met de tekst heb ik wat verhoogd opgeplakt.

De bloemetjes heb ik uit speciaal bloemenpapier gestanst, nat gemaakt , opgekreukeld en toen het droog was weer heel voorzichtig uit elkaar gevouwen.
Splitpennetje erdoor.
De bloemen weer op de swirl/tak geplakt net wat blaadjes hier en daar.

Ik zal nog even alles op een rijtje zetten wat ik heb gebruikt en link het gelijk door naar de webwinkel  van Kreatrends.
Dus als je op de gekleurde linken klikt kom je bij het betreffende product.
Wil je lekker even in de webwinkel rondneuzen klik dan HIER

Ik heb de kaart weer met veel plezier gemaakt .
En hoop je weer een idee te hebben gegeven.
Een reactie achterlaten mag altijd, ik lees ze met veel plezier!!!

Groetjes en tot de volgende creatie
Giny.

Reacties

  1. super leuke kerstkaart Giny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, ziet er super mooi uit.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook een super leuke kaart geworden ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends