Merry Christmas


Vandaag van mij een kerstkaart gemaakt met de nieuwe vintage kerstlijn van STUDIO LIGHT.
Gemaakt voor het Studio Light Blog.
Ik heb hiervoor een rode dubbele kaart gebruikt van 13,5 cm x 13,5 cm.
Hierop een vierkant van 13 cm x 13 cm van het achtergrondvel BASISSL132
en een klein rechthoek van 7,5 cm x 12 cm, dit van de achterkant van het ruitje.
Dat is het mooie van deze achtergrond vellen, ze zijn aan beide zijden bedrukt en
 passen super mooi bij elkaar
Het plaatje komt van het knipvel STAPSL 1257
Uit het zelfde papier als de basiskaart heb ik de rand gestanst en het klokje.

Door de rand heb ik een ecru lint geregen en aan het klokje een klein stukje gedaan.
2 dubbel gevouwen stukjes achter het tekstje.
Ik de linker bovenhoek van de kaart ook een ecru strikje.
Op de bloemetjes op de rand en in het midden van het klokje heb ik hele kleine 
strass steentjes geplakt.

Nog wat tekst en knoopjes uit het uitdrukvel EASYSL362
Hieronder zie je de vellen die ik gebruikt heb.


BASIS SL 132

Ik heb de kaart weer met plezier gemaakt .
Misschien heb ik je wel op een idee gebracht.



Groetjes en tot de volgende creatie........
Giny





Reacties

  1. wat een mooie kerstkaart, leuke details ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart ziet er weer prachtig uit Giny, ik moet toch ook nodig eens aan mijn voorraad gaan beginnen hoor.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie Kerstkaart heb je weer gemaakt, leuk met dat klokje.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kerstkaartje Giny! De nieuwe serie van Studio voor de kerst ligt thuis ook op me te wachten...nu de tijd nog! Deze van jouw is erg mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel MOOI kerstkaartje Giny. De stans van het horloge past PERFECT bij het plaatje met de wekker.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kerstkaart Giny, ik vind het een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele gave kaart heb je gemaakt, super ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends