Wishing you Joy

Over 3 weken is het alweer Kerst, wat gaat het toch allemaal snel he.
En het is mijn beurt weer om een kaart  te plaatsen voor op het blog van Kreatrends.

Het is een easelkaart geworden.
Dit is een vierkante dubbele kaart waarvan 1 kant weer is dubbel gevouwen.En hier plak je je enkele kaart weer tegenaan.
Zoals hier te zien is op de foto van de zijkant van de kaart.

Het plaatje is van een knipvel van Marieke Design
Dit heb ik op een wit vierkant van 12 cm x 12 cm geplakt en de raampjes eruit gesneden.
In de raampjes heb ik randen gekleurd met gesso zodat het lijkt alsof er echt sneeuw ligt.
Dit geheel heb ik weer op een bruin vierkant van 12,5 cm x 12,5 cm geplakt.
De groene kaart is 13 cm x 26 cm en die is dus gerild en gevouwen op 13 cm en 6,5 cm.
Ja en dan bouw je je kaart op met de dingen die je erop wilt.
Ik heb gebruik gemaakt van een aantal verschillende mallen.
Voor de hoeken en de linkerrand heb ik een mal van Leane  Creatief gebruikt.
En de geëmboste delen beinkt met distress inkt.
Dit gaat heel makkelijk met de sponsstokjes .

Voor het label heb ik gebruikt de craftables rechthoek en dan de kleine rechthoek

Van de wantjes heb ik de touwtjes geknipt en de wantjes houden nu de kaart tegen .
Doordat ik ze verhoogd heb opgeplakt.
Ik heb hiervoor 3d Foam blokjes 2 mm gebruikt.

Voor de bloem heb ik gebruikt gemaakt van de Noor! snijmal floral flourishes 2.
De bloem heb ik gestanst uit Mulberry paper.
De randen van de bloemblaadjes heb ik eerst beinkt met distress inkt
Toen de bloemetjes op elkaar gelegd. 
Een gaatje geprikt en splitpennetje erdoorheen.
Het geheel nat gespoten met water (het nat spuiten gaat heel handig met de mini mister)
en toen de blaadjes allemaal naar het midden gevouwen.

Beginnend bij het kleinste bloemetje.
Zodat het als het ware kreukelig word.
Dan heel voorzichtig weer wat uitvouwen maar zorgen dat het wel wat kreukelig blijft.
Dit laat je drogen .
En dan kun je hem op je kaart plakken.

En onder het bloemetje weer blaadjes van de craftables swirl en leaves

En tenslotte het sleetje.
Het geëmboste gedeelte van de slee en de wanten heb ik wit gemaakt met een wit kleurpotlood.

Ik vond het weer een feest om deze kaart te maken en hoop jullie ook weer inspiratie te hebben gegeven.

Ik zal alles wat ik gebruikt heb nog even op een rijtje zetten.
De artikelen kun je allemaal vinden ik de webshop van KREATRENDS
Als je op de linken klikt kom je bij het betreffende product terecht.
Wil je zelf lekker neuzen klik dan HIER

Wens ik jullie nog veel knutselplezier toe.
Laten jullie nog even horen wat jullie er van vonden.
Het is altijd erg leuk om jullie reacties te lezen!!!!

Groetjes en tot de volgende creatie!!
Giny 



Reacties

  1. Wat een prachtige kleuren combi, en je bloem is echt schitterend 1
    Hele mooie kaart Giny !
    Gezellige week ☺
    Liefs Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super mooie kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie easelkaart, Giny.
    Leuk die slee mal.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het gaat inderdaad heel snel, over 4 weken hebben we 2013 achter ons gelaten en is de kop van 2014 er alweer van af. Je kaartje is heel mooi geworden. Mooie details.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw, wauwie, wat is ie weer leuk geworden zeg. De stansen, de bloem en de kleur op je kaartje geeft een gezellig sfeertje aan je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends