Gefeliciteerd !!

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaartje!!


Mijn zwager is binnenkort jarig en ja, wat geef je hem dan ...
Natuurlijk een zelfgemaakte kaart , en omdat hij toch niets wist 
als cadeau heb ik een giftcard van de H&M gekocht voor hem.
Is altijd leuk toch!!!!


Het kaartje is eigenlijk geen kaart maar een envelop voor de giftcard.
De afmeting van het papier is 13,5 cm x 27 cm.
Deze heb ik dubbel gevouwen en vanaf de vouwlijn de zijkanten met smal tape vastgeplakt.
 heb ik bij de open kant ,in het midden zoals je ziet een uitsparing gestanst.
Het dessinpapier komt uit een blokje van de boekenvoordeel.
En hieruit heb ik ook een uitsparing gestanst maar dan met een maatje groter van de mal.
Verder heb ik de Ford van Marianne Design gebruikt en deze beïnkt met zwarte inkt, 
nadat hij geëmbost was.
De tekst Gefeliciteerd heb ik geborduurd.
Zoals je ziet heb ik de Ford op een ander bijpassend stukje dessinpapier geplakt en deze weer op een uitgestanst rechthoek.
Nog een strookje eronder  3 zwarte knoopjes erop.
Wat strass steentjes en een bloemetje.
Doordat ik de bovenkant heb opengelaten kun je de giftcard er zo inschuiven.
En met een lintje aan de giftcard kun je hem er gemakkelijk weer uithalen!!


Nu maar hopen dat mijn zwager hem ook leuk vind.
Ik vind hem in ieder geval erg leuk .
Mocht je ook zo iets willen maken dan kun je een kijkje nemen bij Hennie van Kreatrends
Daar vind je de Ford en de veelzijdige multiframe en  nog heel veel mooie ander dingen.

Bedankt dat je langs geweest bent.

Groetjes en tot de volgende creatie !!






Reacties

  1. Prachtig gemaakt Giny, dat zal hij zeker mooi vinden.. en een giftcard is altijd welkom toch???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en wat prachtig gemaakt!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi cadeau envelop, leuk gedaan zo ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart , schitterend gedaan en ik vind hem weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart, zo mooi ook van kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends