Happy Birthday

Er zijn weer zoveel nieuwe spullen binnengekomen bij Kreatrends.
Waaronder deze prachtige hart mal van Marianne Design.
En in combinatie met een knipvel van SherriBaldy 
heb ik dit kaartje ermee gemaakt voor het blog van Kreatrends


Heerlijke zoete kleurtjes!!
Ik heb een vierkante dubbele kaart gebruikt van 14,5 cm x 14,5 cm.
Hierop zit een roze vierkant van 14 cm x 14 cm.
Deze heb ik met de embosfolder swiss dot bewerkt.
Over het roze heb ik een stukje roze/wit lint geplakt.
Daar bovenop heb ik het hart gedaan.
Deze mal bestaat uit verschillende onderdelen, van groot naar steeds kleiner.
De buitenste is heb ik uit het prachtige pretty paperbloc - rosegarden van
 Marianne Design gestanst.
De daarop volgende heb ik uit het zelfde roze papier gestanst 
als het roze vierkant.
Dan volgt het witte hart waar ik de tekst in heb gestempeld.
En voor het contrast nog wat strass parels.


Dan volgen de rode hartjes die ik in de hoeken heb geplakt.
In het roze hart heb ik strik geplakt , die heb ik  gemaakt van oraganzalint
 en daar heb ik weer een charm/bedel aan vastgemaakt.


Onderaan het hart  de ontzettend leuke , Cherri Baldy die ik heb 
opgewerkt in 3d.
Al met al een lekker zoet geheel.


Ik vind dit een ontzettend leuke en veelzijdige mal om mee te werken.
Doordat je verschillende kleuren gebruikt houd je onderdelen over.
Die heb ik op elkaar geplakt, het roze hart is de binnenkant van
 het grote roze hart.
Deze heb ik ook in het wit uitgestanst, (komt wel weer van pas)zodat ik de 
witte achter het roze kon plakken.
Een stuk dubbelgevouwen lint ertussen en je hebt een label voor aan
 een kadootje b.v.


Hieronder nog even de producten uit de webwinkel van Kreatrends:

6010/2007 A4 knipvel Sherri Baldy 1 LR0299 Creatables snij- embossingmal Anja's filigraan hart PK9102 Pretty Papers Bloc : Rose Garden  Charms hartjes goudkleurig
78 - 7205 Pale Pink 63 - 3201 Bordeaux Versafine Onyx black CS0883 Clear stempel tekst Happy Birthday

Je kunt ook zelf een kijkje nemen in de webwinkel, klik dan HIER.

Leuk dat je langs geweest bent !!
Laat je  nog weten wat je er van vond, het is  altijd erg leuk om te lezen.


Groetjes Giny!

Reacties

  1. Giny, wat een schitterende kaart.. erg mooi gedaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zoet kaartje. Helemaal leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk, zoet, lief kaartje Giny. Prachtige mallen ook.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zoete kaart Gini. Prachtige mallen gebruikt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige en vrolijke kaart, mooie kleuren ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends