L'Amour!!!

L'Amour!!!
Hoe kan het ook anders met Valentijnsdag zo in het vooruitzicht!!
Daarom het ik voor het blog van KREATRENDS dit hart gemaakt.
Het patroon van het hart heb ik ooit eens van internet gehaald.
Je neemt een dubbele kaart en legt 1 rechte kant van het hart tegen de vouw aan.
Ik heb als basis kaart het mooie colorcore cardstock gebruikt.



Het dessinpapier heb ik wat kleiner geknipt en gemat met 
stempel inkt : cats eye-- robins egg.
Het dessinpapier komt uit het nieuwe Pretty Paper bloc -- Rose Garden.
En natuurlijk op een hart komen de collectables  --French Cats erg mooi tot hun recht.
Ik heb ze 2x uitgestanst.
1x uit roze cardstock en 1x uit blauw cardstock.
Een beetje verspringend op elkaar plakken zodat je een klein randje blijft zien.
Ook heb ik 2 hartjes uitgestanst in roze en blauw en op de roze heb ik 
de tekst " L'Amour" gestempeld.

Het leuke van deze serie collectables is dat er gelijk tekst stempeltjes bij zitten.


Verder heb ik gebruik gemaakt van de vlinders van Mery (Joy)
Deze heb ik 2x uitgestanst en geƫmbost en van 1 vlinder de vleugels wat omhoog gebogen.
En ze toen op elkaar geplakt.
Onder de vlinder wat stickerpuntjes.
Hier kun je heel goed de sticker dots voor gebruiken.


En als laatste nog het mooie strikje van Noor! met daarop een roosje.


Het was weer een erg leuk kaartje om te maken en misschien
 heb ik je wel op een idee gebracht.

Ik zal hieronder nog weergeven wat ik zoal gebruikt heb.
Als je op de plaatjes klikt dat kom je meteen bij het juiste product
 in de webwinkel van KREATRENDS terecht.


Color Core cardstock Aqueduct 78 - 7205 Pale Pink PK9102 Pretty Papers Bloc : Rose Garden
 COL1344 Collectables snijmal+ stempels French Cats MFD 060 Multiframe's Die Straight Heart Versafine Onyx black
6002/0245 Mery's Fantasy Butterflies vlinders los 6002/0184 Noor! Snij- en embossingmal strikje Hobbydots sticker (S3) - Mirror - Silver Antiek wit satijnen roosje

Groetjes en tot de volgende creatie.
Giny 







Reacties

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Giny en ook nog lente achtig heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Giny,
    Wat weer een poeserig Kaartje
    Mooi hoor,
    Groet Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Giny, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk, zoet, romantisch kaartje heb je gemaakt Giny.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt een leukerd. Je kan zien dat dit kaartje met veel liefde is gemaakt ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart, super met die poezen ☺

    Alvast een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    En een fijne valentijnsdag ♥
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends