Lekker zoet

Heerlijke zoete lekkere cupcakes.
Om in te bijten, yammie!!!!!!
Hihihi, nou dat doe ik maar niet, smaakt een beetje naar papier.
Maar het ziet er wel lekker uit.

Bedankt ook weer voor de leuke reacties op mijn vorige berichtjes
Leuk!!!!!!


Ik heb een lekker zoet plaatje gebuikt voor mijn kaartje.

Een gewone vierkante kaart.
Lekker rose.
Hierop een mintgroen vierkant er daar  witte rechthoeken.
De ene bewerkt met een embossfolder met roosjes en de ander geborduurd met 
een patroontje uit een hobbyjournaal.
Het plaatje is van studio Light.
Die heeft een hele mooi serie met veel van dit soort plaatjes.
Deze komt van de vintage lijn.
Het plaatje heb ik ook op mintgroen en rose geplakt , zodat het wat meer afsteekt.

Een rose strik mag natuurlijk niet ontbreken en hier heb ik een splitpen doorheen gedaan!
Geeft wel een leuk effect toch!!!



Hier kun je de splitpen mooi zien , er zit een mooie rose strass steen in.



Het patroon is geborduurd in 3 kleurtjes in rose, lichter rose en mint groen.

STAPSL1240

Dit is het knipvel wat ik heb gebruikt.

Bedankt weer voor het langskomen.
Tot de volgende creatie maar weer.

Giny




Reacties

  1. Hi Giny, Leuke kaart. En door het zoet lazen mijn ogen iets anders dan er stond. Er stond gebruikt en ik las dat het goed was voor je buikje. Of zou mijn computer dat weer wijzigen. hahaha gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart, ziet er weer goed uit ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij het kijken naar je kaartje alleen al ben ik een kilo gegroeid Giny....grapje hoor....ik vind hem prachtig met de geƫmboste roosjes en je borduurwerk is schitterend!
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, je hebt hem prachtig geborduurd en hel mooie kleuren gebruikt zowel het papier als het garen, een topper hoor!!! liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmmmmmmmm ziet er smakelijk en gezellig uit
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje Giny, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart ziet er weer super uit Giny, heerlijk zoet en wat mooi geborduurd weer.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends