Een dikke knuffel waar je vrolijk van wordt !!!

Dit kaartje is mijn bijdrage voor  het KREATRENDS BLOG

Voor wie  of waarvoor de dikke knuffel is......
Geen idee nog , maar van de kleuren word je in ieder geval erg vrolijk.
Ik in ieder geval wel!!!
Vandaag heb ik gekozen voor een plaatje van Janneke Brinkman van Studio Light.
Deze heb ik gecombineerd met een paar velletjes uit het papierbloc Fresh Flowers.



De basiskaart is 13 cm x 13 cm en hierop heb ik het 
gestreepte achtergrondje gedaan van 13 cm x 13 cm.
De rode recht hoek is 3 cm x 12,5 cm en zit op een wit rechthoek van 3,5 cm x 13 cm.
Ook het ik onder het plaatje een rechthoek gedaan wat even iets groter is als het plaatje.

In de linkerbovenhoek heb ik de kleinste vlindercirkel van Gertie,s butterflies gebruikt.
De cirkel heb ik ook uit groen gestanst en wat vlindertjes los geknipt
 en op de witte geplakt zoals je ziet.

Ik heb ook nog 2 bloemen gevouwen van de folding die van Nellie Snellen.
Splitpen erdoorheen en met secondelijm opgeplakt.
Dan weet ik zeker dat hij blijft zitten.
De tekst gestempeld op een tag van Marianne Design.
Hier en daar nog wat strass steentjes, een touwtje door de tag.
En......mijn bijdrage voor het blog is klaar.

Ik hoop dat jullie er net zoveel plezier aan beleven als dat ik gedaan heb.
Hieronder zal ik alles nog even op een rijtje zetten wat ik heb gebruikt uit de webwinkel.


STAPJBS1294 Knipvel bloemen specials  PB7045 Pretty Papers bloc Fresh Flowers  NFD012 Nellie Snellen - Folding Dies flowers 4  CR1212 Craftables Tags & Tickets  

Laten jullie nog even weten wat jullie ervan vonden.
Het is erg leuk om jullie reacties te lezen.

Fijne dag vandaag!!

Groetjes Giny

Reacties

  1. Wat een schitterende kaart Giny, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Gini. Wat een heerlijk vrolijke kaart. Die heb je prachtig gemaakt. Leuke bloemen en vlinders .Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super kaart,mooie kleur, en alles erop en eraan is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends