Joepie!!

Mijn zoon heeft een eigen huisje!!
Inmiddels al weer 2 maanden.
En ik vergeet steeds dit kaartje op mijn blog te zetten.
Ik ben erg blij voor hem en hij zelf ook.
Ja , kleine kinderen worden groot en op een gegeven moment vliegen ze uit!


Vandaar ook dit kaartje!!
Wel toepasselijk dacht ik.
Het knulletje in het vliegtuig.
Zoonlief is gek op onze kat vandaar de katten.
Kortom een combinatie van een aantal dingen.
Ik vind hem zelf wel erg leuk geworden.
Ik had in bijpassende kleuren een potje versierd en gevuld met drop.
Maar daar vergeet ik dan weer een foto  van te maken.
Ach, het gaat om het idee, toch!

LR0275 Creatables snij- embossingmal Classic Mailbox


Bedankt voor je bezoekje !!

Reacties

  1. Super leuk kaartje! Heel mooi hoe je de schaduw van de kat hebt gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart Giny, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends