Live in the moment.............

............En neem de TIJD om lekker een goed boek te lezen.
Laat de telefoon maar voor wat hij is.......

We hebben op het kreatrends blog vintage weken.
Het blog staat 4 weken lang in het teken van vintage.
Dit is mijn bijdrage voor de vintage weken.
Gisteren al op het kreatrends blog te zien.

Ik heb gekozen voor een  lichtbruine vierkante kaart van 13,5 cm x 13,5 cm.
Hierop heb ik een vierkant  van 13 cm x 13 cm,van het prachtige dessin papier 
van Studio Light gedaan.
Het strookje is 13,5 cm x 2,7 cm en het achtergrondje
 ( ook van Studio Light)
is 13 cm x 2,2 cm.
Het rechthoek waar het plaatje op zit is 10 cm x 7,5 cm 
en het dessinpapier 9,5 cm x 7 cm.
Het plaatje komt van een vintage knipvel van Studio Light
 en het dessin papier komt uit de vintage lijn.
Dit past perfect bij elkaar.

Ik heb alle randen van de kaart en alle losse onderdelen bewerkt met de distresser,
of  het schuurmaatje.
Dit zijn handige tools waarmee je randjes ruw kunt maken.
Hierna heb ik alle randen beïnkt met distress inkt : vintage photo.


Ook het klokje heb ik uit dessinpapier gestanst en na het
 embossen in de mal laten zitten en ook beïnkt met distress inkt.

Onder het gedeelte waar het plaatje op zit heb ik nog een mooie rand geplakt.
Deze natuurlijk ook beïnkt.
Onder het geheel nog een label geschoven met de tekst erop.
Dit uiteraard ook eerst beïnkt
Om het strookje eronder heb ik wat scrappersfloss gedaan.

Een metalen hoekje erop.
Hier en daar nog wat losse onderdelen van het knipvel verhoogd opgeplakt.
Net zoals het klokje, dit heb ik ook verhoogd opgeplakt.
Het plaatje opwerken in 3d.
Nog een bloemetje in bijpassende kleur.
En mijn vintage kaart is klaar.

Hieronder nog even de foto's van de gebruikte materialen.
Als je op de foto klikt kom je in de webwinkel bij het product.
Er is keuze genoeg voor het maken van vintage of gewone kaarten.
Dus je kunt ook gewoon een kijkje nemen.

STAPSL1309 Knipvel Vintage Line specials SL146 Basispapier dubbelzijdig A4 6002/0357 Noor! snijmal rand CR1212 Craftables Tags & Tickets

 Scrapper's floss Pine Distress inkt kussen Vintage Photo Ink blending tool  Schuurmaatje

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ze worden met veel plezier gelezen.
Blijf je ons de komende weken volgen bij kreatrends

Groetjes Giny

Reacties

  1. Wat een prachtige kaart Giny, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weer zo`n mooie kaart,
    groetjes Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij er een leuk kaartje van gemaakt . Heel erg leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een beauty van een mannenkaart Giny, mooi papier en prachtige kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends