Notes.....

We zijn bij Kreatrends lekker met vintage bezig.

En deze keer heb ik een notitie boekje "gepimpt"
Deze boekjes hebben een kraft omslag dus zijn leuk te versieren met wat je maar wilt.
Aan de binnenkant zit een inschuif stukje, waar je dingen in kunt bewaren.
Zoals bv een kaartje van de dierentuin.
Je kunt er je vakantie verslag in opschrijven en eventueel fotootjes
 en /of tekeningen bijvoegen.
Je kunt er ook herinneringen van vroeger in schrijven, iets wat je niet wilt vergeten.
Kortom........je bedenkt er vast wel iets voor.


Het boekje zelf is 9 cm x 14 cm, dus hierop heb ik aan de voor en achterkant 
dessinpapier gedaan van 8,5 cm x 13,5 cm.
En aan de binnenkant 5,5 cm x 13,5 cm.
Eerst heb ik de randen weer bewerkt met het schuurmaatje , waardoor je ruwe randen krijgt.
deze heb ik beïnkt met distress inkt.
Ook de randjes van het boekje heb ik geruwd.


Verder heb ik er wat bloemen opgeplakt, een stukje gaasverband uit de verbanddoos.
Dit zit onder het plaatje.
Wat ornamentjes aan de zijkant, tekst erop, kant aan de zijkant.
filmstrip achter het plaatje



En dan is dit het resultaat.


Ik zal hieronder nog even alles op een rijtje zetten wat ik heb gebruikt ,
 als je op de foto klikt kom je direct bij het product in de webwinkel.

6002/0278 Snijmal Noor! filmstrip LR0273 Creatables snij- embossingmal Anja's Vintage 3 Ornaments   STAPSL1309 Knipvel Vintage Line specials 41098 Gehaakt kant naturel 19 mm 50416 Handgemaakte bloemen pastelkleurig assortiment
Distress inkt kussen Vintage Photo Ink blending tool Cat's eye inkt ChestnutSchuurmaatje

Ik heb met veel plezier deze creatie gemaakt en hoop dat jullie
 ook zin krijgen om zoiets of iets ander te gaan maken.
Je kunt ook gewoon lekker neuzen in de webwinkel.
Klik dan HIER

Groetjes Giny

Reacties

  1. Giba heb jij een slabbetje? Hihhi ik loop weet te kwijlen bij je gave vintagekaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends