Kaapse viooltjes

Dit kaartje heb ik gemaakt van wat restjes papier.



Je houd altijd stukken en stukjes over en hieruit heb ik dit bij elkaar gezocht.
En dan moet er ook een klein borduurtje op.
Dit patroontje komt weer uit mijn verzameling en ik heb geen idee waar hij uitkomt.
Het plaatje komt van een wat oudere serie van Studio Light.
Het kaartje is niet groot en vrij eenvoudig.
Maar net zo leuk om te maken .
Voor het dubbele strikje heb ik twine gebruikt, zie hieronder.

Twine Spool Green
Het vlindertje gestanst met de vlindertjes van Marianne Design.

LR0158 Creatables snij- embossingmallen vlindertjes

En zo heb ik weer een kaartje voor in de voorraad.




Leuk dat je langs kwam.

Creatieve groetjes Giny

Reacties

  1. Hoi Gini wat een schatje. Een heel lief plaatje en heel mooi met het kleine borduurtje. Het kaartje van de lovebird is ook erg mooi. Prachtig patroon en kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die vind ik heel erg leuk geworden ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends