Happy Birthday


En dan vraagt zoonlief aan je .....mam...
 heb je nog een kaartje voor een verjaardag??
Tuurlijk  jongen...dat heb ik wel en anders maak ik er eentje.

Maar voor de leeftijdsgroep van 20 + valt het niet mee.
Het een is te kinderachtig en het andere...tja.....hmmmmm.

Maar uiteindelijk heb ik toch wat gevonden wat in de smaak viel.
De zomeruiltjes van Eline.


En daar heb ik deze kaart mee gemaakt.
Voor het oranje gedeelte heb ik deze mal
6002/0357 Noor! snijmal rand
4x uitgestanst.
En er gedeelten vanaf gesneden om het passend om het rechthoek te krijgen.

Verder heb ik gebruik gemaakt van 
deze 2 mallen.
6002/0296 Noor! Snijmal rand Happy Birthday 6002/0136 Noor! D. Snij- embossingmal hoek

De mallen staan doorgelinkt naar  de webwinkel van KREATRENDS

Wat roosjes en plakpareltjes  en weer een kaartje klaar.
Deze is voor de meiden.
Nu aan de slag voor de jongens.
Oeps.....iets lastiger!!!

Tot snel weer!!!

Reacties


  1. Hoi Giny,

    Ik vind dat je mooie kleuren hebt gebruikt,
    lekker vrolijke kaart, tof ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk hoor :)))
    Toevallig vondt ik met opruimen ook deze uiltjes weer ;p
    Goeie keus !!
    XX Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends