Welkom en .........3 Verschillende kaarten met Framelits

Allereerst welkom Gaby.
Leuk dat je me komt volgen!!

Verder bedankt voor jullie leuke reacties op mijn voorgaande posts.
Ze zijn zo leuk om te lezen.


Woensdag waren deze kaarten al op het kreatrendsblog te zien.
Vandaag om mijn eigen blog.

Zoals je hieronder ziet , kun je met de framelits van Sizzix meer als 
alleen maar een standaard kaart maken.
Voor Kreatrends heb deze 3 voorbeelden gemaakt




De eerste kaart heb ik gevouwen zoals hij eigenlijk hoort.
Bij de tweede kaart heb ik de linker en de rechterflap naar achteren gevouwen.
En bij de derde kaart heb ik een kant omgevouwen.
De brede kant.

Het mooie van deze mal is dat hij de basiskaart uitsnijd en
 je gelijk de vouwranden mooi ziet zitten.
De mallenset bestaat uit 12 onderdelen.
Dus je kunt het dessinpapier ook uitsnijden.
Er zitten een aantal formaten vierkantjes bij , 
waardoor je weer eindeloos kunt variëren.
De houten ornamentjes heb ik een beetje beïnkt
 zodat het meer de kleur van de kaart krijgt.

Hieronder kun je zien hoe ik de kaarten heb versierd.
Ik zal ook alle gebruikte materialen op een rijtje zetten.
En alles is natuurlijk verkrijgbaar in de webwinkel.







Hieronder zie je hoe ik de kaart heb gevouwen.

Ik hoop je wat ideeën te hebben gegeven , om meer te doen met de framelits.

Groetjes Giny


De materialen die ik heb gebruikt zijn:

 659175 Framelits Square Card Flip-its 2PB7045 Pretty Papers bloc Fresh Flowers PK9094 Pretty papers Bloc : Fabulous Fifties 6002/0332 Noor! snijmal bladeren LR0158 Creatables snij- embossingmallen vlindertjesLR0192 Creatables snij- en embossingmal Leaves
6002/0357 Noor! snijmal rand  811500/0103 Hout ornament box bloem folklore811500/0209 Houten ornament box tuingereedschap6410/0005 Joy - Noor! Clear tekststempel rond 01  6410/0114 Noor! clear stempel kerst ENG 6410/0040 Joy! stempel tekst ENG Sending Love
 CA3105 Witte plakparels Snowflakes and trees Twine Spool Green EWK1213 - Knipvel Happy Days red    63 - 3201 Bordeaux Cat's eye inkt Scarlet


Reacties

  1. Wauww Giny wat gaaf en die noormal.is er zo chique bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige ideetjes weer om anders te vouwen dan anders. Gaaf. gr leny w
    PS Op mijn blog van vandaag heb ik je genoemd - geroemd, om je geweldige voorbeeldkaart met werk-
    beschrijving. Ik heb er 2 van gemaakt. Die heb ik op mijn blog staan. Nogmaals bedankt en gr van leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zulke gave modelletjes, echt heel mooi!!!
    Dank voor je lief berichtje in mijn gastenboek, super.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hey Giny,

    Dat zijn echt hele leuke kaartjes ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends