Gefeliciflapstaart

Welkom Joanne , leuk dat je me gaat volgen.

Vandaag een snel verjaardagskaartje

Zo tussen het maken van de kerstkaarten door , 
toch nog even een verjaardagskaartje gemaakt.
Ja, een tje , want het formaat is 10,5 cm x 10,5 cm.
Het is een simpele geworden.
Maar daarom niet minder mooi dacht ik.
Voor dit kaartje heb ik de silhouttemallen van Marianne Design gebruikt.
LR0289 Creatables snij- embossingmal Silhouette Man

Het geemboste gedeelte heb ik wit gemaakt met witte inkt.
Versacolor stempelinkt C. Cubes 080. White
Tekst stempeltje erop.
Nog wat knoopjes , wat strass en wat splitpennetjes.
En....voila... klaar!!!!
Weer een kaartje klaar voor de voorraad.
Want die moet nodig weer aangevuld worden met mannen/jongens kaarten.

Leuk dat je langs geweest bent.
Misschien heb ik je op een idee gebracht.

Groetjes Giny

Reacties

  1. Wat een gaaf kaartje Giny...ik ga hem even pinnen! Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart,Giny.Wat een leuke tekst.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eenvoudig kaartje misschien maar weel superleuk Giny - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook 'snelle' kaartjes zijn leuk...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Die tekst is ook leuk zeg! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke mannekaart Giny, heel mooi gemaakt en prachtig DP heb je gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, stoere en stijlvolle mannenkaart Gina! Heel erg leuk dat silhouette met het designpapier.

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends