tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

zaterdag 13 december 2014

Gefeliciflapstaart

Welkom Joanne , leuk dat je me gaat volgen.

Vandaag een snel verjaardagskaartje

Zo tussen het maken van de kerstkaarten door , 
toch nog even een verjaardagskaartje gemaakt.
Ja, een tje , want het formaat is 10,5 cm x 10,5 cm.
Het is een simpele geworden.
Maar daarom niet minder mooi dacht ik.
Voor dit kaartje heb ik de silhouttemallen van Marianne Design gebruikt.
LR0289 Creatables snij- embossingmal Silhouette Man

Het geemboste gedeelte heb ik wit gemaakt met witte inkt.
Versacolor stempelinkt C. Cubes 080. White
Tekst stempeltje erop.
Nog wat knoopjes , wat strass en wat splitpennetjes.
En....voila... klaar!!!!
Weer een kaartje klaar voor de voorraad.
Want die moet nodig weer aangevuld worden met mannen/jongens kaarten.

Leuk dat je langs geweest bent.
Misschien heb ik je op een idee gebracht.

Groetjes Giny

9 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een gaaf kaartje Giny...ik ga hem even pinnen! Fijn weekend!
xxx Margreet

Sylviahobbycards zei

Mooie kaart,Giny.Wat een leuke tekst.

Groetjes,
Sylvia.

Petra Raams zei

simpel maar wel érrug leuk...!

Misseke zei

Eenvoudig kaartje misschien maar weel superleuk Giny - supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Gaby Dierx zei

Ook 'snelle' kaartjes zijn leuk...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart! Die tekst is ook leuk zeg! groetjes Joanne

Wil Frutsel zei

Leuke mannekaart Giny, heel mooi gemaakt en prachtig DP heb je gebruikt!!
xx Wilma

Monique zei

Stoere mannenkaart!
Groetjes Monique

Lisanne zei

Mooie, stoere en stijlvolle mannenkaart Gina! Heel erg leuk dat silhouette met het designpapier.

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...