Snoes als fotomodel

Wat een leuke reacties op mijn vorige kaart.
Bedankt!!!!!
De ontvangers waren er ook erg blij mee.



En weer mag ik 3 volgers welkom heten!!!
Welkom Caroline en Carla en Trees.
Leuk dat jullie me ook gaan volgen.



Als je naar de beurs in Rijswijk geweest bent , heb je deze vast gezien
 bij Kreatrends op de kraam.
Dit is mijn DT bijdrage weer voor het blog
Ik heb met de dutch dooobadoomal deze kaart gemaakt.
Is het wel een kaart??



Het zou ook een soort envelop kunnen zijn.
Want je stop er een kaartje in.
Ik heb voor deze creatie snoes als fotomodel gebruikt.
En daar had ze wel zin in.
Ze heeft haar mooiste jurk aangetrokken en heeft met plezier geposeerd.
De mallen van Dutch doobadoo zijn handig in gebruik.
Je trekt een potloodlijntje langs de buitenkant van de mal
 op het cardstock en je knipt het uit.
In dit geval roze.
De binnenlijntjes neem je over op een ander kleurtje.
In dit geval ecru.
En dan is het gewoon een kwestie van spelen met de kleuren en het papier.
Ik heb het ecru bewerkt met een hartjes embossfolder.
Op het binnenkaartje heb ik nog 2 filmstrips geplakt.
En een hart met een tekst erop.
En een extra hart  om het kaartje makkelijker in en uit te schuiven.



Op de lens van de camera nog wat roosjes en wat takjes.
en een mooie tekst op de lens.


Alle randjes van alle onderdelen, heb ik bewerkt met distress inkt.
Zodat je een vintage uitstraling krijgt.
Nog een bijpassende strik erop en wat plakparels.
Hieronder zie je nog even alles op een rijtje wat ik heb gebruikt.
Alles staat weer doorgelinkt naar de webwinkel.



470.713.520 Dutch Card Art Camera  6002/0278 Snijmal Noor! filmstrip  6002/0343 Joy! snijmal Bille's hearts EC0121 - Clear stamps Eline's huis cross-stitch  6410/0040 Joy! stempel tekst ENG Sending Love 

Distress inkt kussen Vintage Photo

Misschien heb ik je op een idee gebracht en wil je snoes
 of iemand anders ook op de foto zetten??
Neem dan een kijkje in de webwinkel er is genoeg keuze.

Ik ben benieuwd wat jullie er van maken??
Laat je het  weten??
Dan kom ik kijken bij je.
Bedankt dat je bent langs geweest.


Groetjes Giny



Reacties

  1. Hoi Giny. Wat een prachtig fototoestel. Ik zag dit gisteren al Bin een andere blog. Superleuk gemaakt met dit mooi snoesje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snoezige kaart met onze Snoes erop...je hebt er een gaaf fototoestel van gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat fototoestel,Giny.Een heel mooi geheel.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk gemaakt Giny, leuk dat Snoesje er op staat, leuk de tekst in de lens en ook je insteekkaart ziet er mooi uit.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoihoi , eindelijk kom ik weer ff buurten. Even mijn schade af en toe proberen in te halen , je kaart is prachtig en zo schattig gedaan , mooi joh! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had 'm al gespot, maar het blijft een super leuk kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Giny, Wat een prachtige kaart!
    Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Natuurlijk vind ik het ook erg leuk om jou te volgen!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O zo gaaf dit fototoestel.
    Een leuk snoesje en mooie details zitten erop.
    Knap gemaakt.
    Bedankt voor de verwelkoming.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi fototoestel, erg leuk met die meidenkleuren en Snoesje als model!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends