tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

donderdag 29 januari 2015

100 VOLGERS

De afgelopen dagen zijn er nog meer volgers bij gekomen en de teller staat nu op 



Lieve 100 volgers.
Dank jullie wel!!!!!!!!!!
Ik hoop dat we elkaar kunnen blijven inspireren!!

Liefs Giny

12 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

GefeliciTAART!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Freubelmina zei

Hartelijk gefeliciteerd,keileuk!!
Lieve groetjes, Wilma

Joanne kramer zei

Gefeliciteerd!

De hobby droom zei

G E F E L I C I T E E R D!!
Op naar de 200 :)

Lieve groetjes, Mandy

Margreet zei

Gefeliciteerd Giny....je gaat als een speer!!!
xxx Margreet

Wil Frutsel zei

Gefeliciteerd Giny, je blog ziet er vandaag ook heel feestelijk uit!!
xx Wilma

Theresia zei

Hartelijk gefeliciteerd, Giny! En eet smekelijk straks.
Groetjes, Trees

KarinsArtScrap zei

Gefeliciteerd Giny
Gr Karin

Ellie Bakker zei

Hoi Gina,
Gefeliciteerd met je 101 volgers hihi, ik ga je ook volgen supers leuk dat je ook volger bij mij bent geworden hoplijk kunnen we elkaar inspireren.
Groetjes Ellie

Anita zei

Gefeliciteerd!

Odette Moreau zei

Gefeliciteerd Gina ... Leuk hé !
Groetjes, Odette.

Willeke zei

Hoi Giny,
wat leuk ! Gefeliciteerd ! Op naar de 150 :-)
Groetjes van Willeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...