tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

maandag 2 februari 2015

En weer een ......uiltje ......

En weer mag ik 5 nieuwe volgers welkom heten.


En wat een leuke en lieve reacties weer op mijn vorige post.
Dank jullie wel!!!!!!

Krijgen jullie er al genoeg van???
Van al de uiltjes.
Hihihihi het lijkt wel uilenweek.
Deze keer heb ik een uiltje verwerkt op een envelopje.
Deze heb ik gemaakt met een dutch doobadoo stencil.
Deze zit in een setje van 2 mallen.
Dit formaat en nog een kleiner.
deze heeft het formaat 11 cm x 8 cm



Bijpassende kleurtjes bij het uiltje gezocht.
En het een en ander uitgesneden.
Simpel .....maar dat was de bedoeling.

Het is wel heel leuk om met deze envelopjes te werken dus 
ook daar zullen er waarschijnlijk wel meerdere van voorbij komen.
Hahahahaha, stilzitten doen we niet.

Ik ga weer lekker verder met iets nieuws.

Creatieve groetjes Giny

6002/0024 Joy! Snij- en embossingmal bloemen 1  6002/0253 Sending Love - Joy! Snijmal rand met hartjes



20 opmerkingen:

Veerle zei

Weer een uiltje en weer een schatje Giny. Liefs, veerle x

Veerle zei

Weer een uiltje en weer een schatje Giny. Liefs, veerle x

Judith zei

Wat een leuke kleurtjes, mooi kaartje geworden.
Groetjes van Judith

Freubelmina zei

Supersuperschattig! Van uiltjes krijgen we nooit genoeg!
Ik heb die envelopmallen ook maar gebruik ze eigenlijk nooit....toch maar eens doen!
Lieve groetjes, Wilma

Richtsje zei

Geweldig Giny! Lekker vrolijk, gezellig en het uiltje past helemaal in de tijd hoor! Je maakte me natuurlijk wel nieuwsgierig en ben maar even gaan kijken wat voor uiltjes je nog meer had gebruikt...super hoor, staat allemaal mooi te stralen!! En proficiat met je 100 volgers!!

Groetjes Richtje

Sylviahobbycards zei

Hoi Giny,

Mooie kaart en het uiltje is i.d.d. superleuk.

Groetjes,
Sylvia.

KarinsArtScrap zei

wat een mooi uiltje en zo mooi op de envelop Giny
Gr Karin

Snatertje zei

wat mooi, uiltjes zijn zo leuk, die vervelen nooit.

Odette Moreau zei

Giny nee hoor ik krijg er niet genoeg van om die prachtige uiltjes te bewonderen hier bij jou ...
En wat een leuk ideetje om een kaartje te maken op een omslag ... Heel leuk idee ...
Groetjes, Odette.

Gaby Dierx zei

Lekker vrolijk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Monique zei

Er kunnen mij geen uiltjes genoeg voorbij komen hoor. Ik vind ze prachtig. Bij jou gaat het ook helemaal goed....107 al weer. Helemaal super.
Fijne avond nog.
Liefs Monique

Joanne kramer zei

Vrolijk hoor! Ben de uiltjes nog niet zat! groetjes Joanne

Renate zei

Ohw, maar deze is ook weer super leuk geworden. Lekker kleurrijk.

-xies- Renate.

Ellie Bakker zei

Leuk hoor een uiltjesvlop.
Groetjes Ellii

Corrie zei

Het is een euke vrolijke uiltjes kaart Giny,erg leuk gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Nicole zei

Ik vind ze super die uiltjes!
Je envelop is schitterend.

Groetjes,
Nicole

Creahannie zei

Ik krijg nooit genoeg van uiltjes en dit vlopje vind ik dan ook weer super leuk!!!
Gr Hannie

Henriëtte zei

Wat een superleuk idee om enveloppen te bewerken.
Groetjes Henriëtte

carla de graaff zei

Wat een leuke kaartjes maak je Giny en o zo vrolijk!
Hou ook erg van uilen!
gr. Carla

carla de graaff zei

Wat een leuke kaartjes maak je Giny en o zo vrolijk!
Hou ook erg van uilen!
gr. Carla

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...