tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

vrijdag 6 februari 2015

Hoera !!! weer een uiltje


Bedankt weer voor alle lieve en leuke reacties op het vorige envelopje.

En dan welkom Ina.
Leuk dat je me ook gaat volgen!!


Ja, en daar was ik weer, met weer een uiltje en weer een envelopje.


Deze keer heb ik dessinpapier gebruikt .
Wat natuurlijk ook weer een heel leuk effect geeft.
En een borduurtje langs de zijkanten.

Het is zo leuk de envelopmal van dutchdoobadoo
Zoals je ziet zitten er 2 in de verpakking en ik heb dan de grootste gebruikt.
Natekenen, uitknippen, rillen plakken en versieren.
Zo makkelijk en zo leuk!!!


Ben benieuwd weer wat jullie van deze vinden?

Lieve groet Giny.




14 opmerkingen:

Veerle zei

Super leuk Giny, wat een vrolijk uiltje in mooie lente kleurtjes.
Groetjes, liefs Veerle x

Joanne kramer zei

Wat leuk en vrolijk! Leuk borduursel! Groetjes Joanne

Freubelmina zei

Ja! Deze vind ik de allermooiste tot nu toe!
Prachtige kleur,plaatje en mooi geborduurd,toppie.
Fijn weekend.
Lieve groetjes, Wilma

Margreet zei

Haha, wat je zelf al zegt...zo leuk!
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

hij is leuk heel leuk Giny.
Gr Karin

Maartje zei

Heel leuk Giny! Mooi van kleur ook.

groetjes Maartje

Monique zei

Lekker vrolijk!
Groetjes Monique

Ina Twigt zei

Wat een mooie envelop. Leuk met
het uiltje er op. Prachtig heb je het geborduurd.
Groetjes,Ina

Petra Raams zei

wat een vrolijk kaartje/envelopje!

Antoinette Voorn zei

Heerlijk fris uilenvloppue! Gaaf wer met het borduurwerk!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijk envelopje Giny. Die komen altijd van pas en leuk zoals je de kleurtjes van het borduurwerk afgestemd hebt op dat uiltje.
Lieve groetjes Miranda

Anja zei

Wat een vrolijk envelopje, Giny.
Frisse kleurtjes, dito uiltje, en mooie borduurtjes!
Mooie creaties, en veel inspiratie zie ik hier voorbij komen, een lust voor 't oog.
Leuk dat je mij bent gaan volgen, en goed voorbeeld doet 'volgen'.............Liefs, Anja.

Odette Moreau zei

Gina jij hebt mij overtuigd hoor ... de enveloppemal staat op mijn verlanglijstje ... Wat een toppertje weer ...
Groetjes, Odette.

Wil Frutsel zei

Dat is nog eens creatief denken, een geborduurde envelop. Het uiltje alles is mooi aan dit werkstukje. Supersss!
xx Wilma

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...