tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

zondag 22 februari 2015

Nog een herfstsnoesje

Bedankt voor jullie leuke reacties.
Ik geniet er iedere keer weer van.
Zoals een aantal al zeiden ...het lijkt wel herfst..
Nou....inderdaad.....
En daarom nog maar een herfstkaartje.

Van het zelfde snoesjes vel als gisteren komt ook dit plaatje.
De kleuren waren  wel wat lastiger.
Maar volgens mij is het aardig gelukt.
De randen van het witte cardstock heb ik
beinkt met distress inkt--vintage photo
Het patroontje komt...hoe kan het anders.....
uit een hobbydols.

Verder heb ik niet veel extra's op de kaart gedaan.
Een strikje en wat strass steentjes.
En.....weer eentje klaar.

Leuk dat je bent langs geweest!!


Creatieve groet Giny

21 opmerkingen:

Monique zei

Ik vind hem prachtig Giny. En nou eentje met voorjaar maken hoor.....lekker met een zonnetje.
Fijne zondag, liefs Monique

Caroline Cards zei

Prachtige combinatie van borduurwerk en Snoesje!
groetjes, Caroline

trijntje zei

Hoi Giny. Dit is ook een prachtige kaart. Dit is een prachtig snoesje. Leuk patroon heb je gebruikt. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Wederom een snoezig kaartje!
Kleuren zijn perfect!
Lieve groetjes, Wilma

Theresia zei

Een leuk kaartje met prachtig borduurwerk erop, Giny!
Groetjes, Trees

Sabine zei

Wat een leuk kaartje, ook prachtig geborduurd. Liefs Sabine

Judith zei

hihihi jij hangt in de herfst...grappig ook om die oude plaatjes voorbij te zien komen.
Groetjes van Judith

Chantal zei

Heerlijk herfst kaartje Gina! Mooie herfstkleuren en weer geweldig mooi geborduurd :)
Groetjes Chantal

Esmeralda de Feber zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt

Groetjes Esmeralda

Corrie zei

O wat een prachtig patroon heb je voor deze kaart gebruikt Giny, ook weer zo mooi geborduurd en het plaatje van Snoesje erbij, helemaal schattig.
Lieve groetjes,Corrie

Joke zei

Een prachtige kaart, heel mooi met die geborduurde rand erom. Leuk hoe je de kleuren van het plaatje erin terug laat komen. Het leek inderdaad de afgelopen dagen wel herfst maar vandaag gelukkig een stralende en zonnige dag :-)

groetjes, Joke

KarinsArtScrap zei

een hele leuke kaart Giny
Gr Karin

Joanne kramer zei

Prachtig deze herfstkaart! Maar ik zie liever het zonnetje en voorjaar ;-). groetjes Joanne

Petra Raams zei

heel mooi gedaan Giny! superkleuren bij het plaatje gevonden!

Margreet zei

Prachtige combinatie, zowel qua vorm als kleuren!
xxx Margreet

Gaby Dierx zei

Mooi borduurtje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sylviahobbycards zei

Hoi Giny.

Hij is weer heel mooi geworden,hoor.

Groetjes,Sylvia.

Suzan zei

Prachtige kaart Giny! En zo mooi geborduurd!
Groetjes Suzan

Misseke zei

Schitterend borduurkaartje is het weer geworden Giny - supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

GerJanne zei

Hoi Giny,
wat een enige kaart is dit. Ik hoor de wind hier om het huis, dus het lijkt ook net een beetje herfst.
Mooie kleuren!
GerJanne

Henriëtte zei

Ook weer een mooie Giny.

groetjes Henriëtte

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...