tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

woensdag 11 maart 2015

Een kinderkaartje.

Bedankt weer voor de reacties op mijn vorige kaart.
Het blijft leuk om te lezen!!



Bij de gewonnen knipvellen zaten ook dit soort plaatjes.
Leuk voor kinderkaarten.


Ik heb er kleurtjes bijgezocht en bewerkt met een embosfolder.
De kaart lekker simpel gehouden.
Vond het ook wel lastig om er nog meer bij te bedenken.
Zelf vind ik hem wel grappig geworden.
En ik heb weer een kaartje voor de voorraad!

Ben wel benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.

Lieve groet Giny

27 opmerkingen:

Petra Raams zei

goh.. geen borduurtje op je kaart..? hihi! Je hebt er inderdaad iets heel anders van gemaakt dan we van je gewend zijn, maar deze is ook super leuk!

Freubelmina zei

Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt,leuke kleuren bij elkaar. Liefs, Wilma

sjanie zei

Wat een leuk kaartje, Giny.

Liefs, Sjanie

Sylviahobbycards zei

Leuke kinderkaart,Giny.De kleuren passen mooi bij het kaartje.Mooi geëmbost.

Groetjes,Sylvia.

Sylviahobbycards zei

Het is natuurlijk bij het plaatje :)

Groetjes,Sylvia.

Joanne kramer zei

Wat een mooie en stoere kaart. Leuk! groetjes Joanne

Chantal zei

Hoi Giny super leuke kinderkaartje! Het plaatje is inderdaad ontzettend leuk voor een kind :)
Groetjes Chantal

Maria Loyen zei

Hallo Giny
Wat leuk dat je mijn blog bezocht hebt. Natuurlijk kom ik ook een kijkje bij jou nemen want je maakt erg leuke kaartjes. Ben ook maar meteen volger van je geworden.
Schitterende kinderkaart heb je gemaakt.
Groetjes Maria

Maartje zei

Mooie kaart Giny, leuk plaatje!

Groetjes Maartje

Nancy Soetaert zei

toffe kinderkaart in leuke kleurtjes! Ook de lettertjes zorgen voor een speels effect!
groetjes, Nancy

Ina Twigt zei

Leuke vrolijke kaart.
Groetjes,Ina

Lisanne zei

Mooie, vrolijke kinderkaart!

Knutselgroet Lisanne

karin zei

Echt leuk gemaakt ! Super vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.
Groetjes,
Karin

Caroline Cards zei

Heel leuk!
groetjes, Caroline

KarinsArtScrap zei

een super gaaf kinderkaartje Giny
Gr Karin

Margo zei

Hij is superleuk !
Groetjes
Margo

Creahannie zei

Erg leuk gedaan zo Giny, mooi geworden hoor!!
Gr Hannie

lenywim35 zei

Zo'n kaart doet het altijd bij kinderen. Dat stippeltje in rood vind ik ook gaaf. Maar die grappige auto maakt het helemaal. gr leny w

Hermien zei

Stoer kinderkaartje, ziet er leuk uit

groetjes Hermien

AnDo creatief zei

Giny, en dit noem jij een simpele kaart.....Hij is echt zo mooi.
Echt een hele stoere jongenskaart.
Alles wat erop zit is geweldig.
Nog een dank je wel voor jouw leuke reactie op mijn blog, zo leukkkkkk.

Groetjes,Ans.

Misseke zei

Superleuke kaart heb je gemaakt Giny, hij is super.
Groetjes,
Misseke

GerJanne zei

Hoi Giny,
dit is zeker een heel leuk kinderkaartje!! Sprekende kleuren en dan die scrabbleletters. Dat valt zeker weten in de smaak!
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Eeen heel mooi en vrolijk kinderkaartje Giny...lekker stoer....

groetjes Rosina

Maia zei

Hallo Giny,
Leuk dat je mijn blog gevonden hebt!
Ik zie hier boven ook al veel bekenden staan haha.
Jij maakt ook leuke kaarten!
Deze vind ik prachtig voor een kleuter, bij mij in de klas willen alle jongens bijna politie agent worden!
De letters zijn er ook leuk speels bij.
Ik zie in vorige posten dat je ook mooie dingen gemaakt heb met gebruik van dutch doobado templates, heel leuk deze inspiratie bv van het mooie label in je vorige post!
Ik heb er nog nooit mee gewerkt maar heb ze wel gekocht laatst op de beurs zoals je zag.
Bedankt voor je gezellige reakties en we zullen elkaar zeker inspireren. Ik ga je natuurlijk ook volgen ( al ben ik met tijden niet zo trouw) .
Fijne week
Groetjes Maia

Riet Knoppers zei

Een super leuk kinderkaartje! denk dat mijn kleinzoon hem helemaal geweldig vind!
Die is gek op politie auto's.

Lenie zei

wat een leuke en stoere kinderkaart zeg.
groeten Lenie

Diane zei

Fabulous colored image and what fun papers and details Giny.

Hugs Diane

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...