tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

zaterdag 21 maart 2015

Lente !!!!

Vandaag begint dan echt de lente.
Het is buiten nog niet zo te merken aan het weer , 
maar ach dan maken we wel lente op het blog.

Eerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties op mijn vorige kaart.
Ik heb ervan genoten !!!!!!!

En wederom mag ik weer 6 nieuwe volgers welkom heten.
Leuk hoor....
Welkom Diana, Afke, Consuela, Ankie, Hetty en Jackelien.
Leuk dat jullie me ook gaan volgen!!!!

En dan nu de Lente..........

Het plaatje komt van een al wat ouder knipvel van Studio Light.
En het borduurpatroontje is van Christien van de Akker.
De randen van het wit heb ik beïnkt met distressinkt--bundled sage.
En het kleine groen rechthoek heb ik geembost met een  embosfolder.


Ik weer benieuwd wat jullie er van vinden.

Creatieve groet Giny

41 opmerkingen:

Freubelmina zei

Ik vind het een hele mooie Voorjaarskaart,netjes geborduurd en mooi op elkaar afgestemd,kortom...toppie!
Lieve groetjes, Wilma

Nancy Soetaert zei

Waw Giny, alle kleurtjes passen zo super mooi bij mekaar! Mooi gemaakt hoor!
groetjes, nancy

Marieke Slaats zei

wauwie wat een mooierd. Die hier onder is ook erg leuk!

Liefs,
Marieke

Petra Raams zei

ik vind de kleuren zo ontzettend mooi! hele leuke kaart

Scraptastisch zei

Hallo Giny,
Wat gezellig dat je op mijn blog bent langs geweest! Ik heb natuurlijk ook bij jou rond gekeken en zag dat je van bloemen houdt! Zelf maak ik geen borduur kaartjes, maar vind het wel knap wat jullie doen. Natuurlijk ben ik jouw blog ook gaan volgen...de 150ste!
Een fijn weekend en groetjes van Gerie

Theresia zei

Hij is weer top, Giny! En lekker een voorjaarsplaatje.
Groetjes, Trees

Chantal zei

Prachtige lentekaart Giny! Top geborduurd en de kleuren zijn weer super :)
Groetjes Chantal

Engelchen zei

Dank je wel voor je bezoekje bij mij.
Leuk dat je je blok erbij hebt gezet, ben nu ook volger bij bij.
Je kaart is heel erg mooi geworden trouwens...had hem al voorbij zien komen bij Christien :)
LG Geesje

jackelien zei

Mooie kaart prachtig geborduurd.
Groetjes Jackelien

Sylviahobbycards zei

Prachtige lentekaart,Giny.Heel mooihet borduurwerkje om het plaatje.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

KarinsArtScrap zei

een prachtig borduurd kaartje Giny
Gr Karin

Karla zei

Mooi kaartje Giny, mooi borduurwerkje.

Groetjes Karla

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, Giny. Heel gaaf met mooie details en kleuren
Groetjes, Anja

Ans Gilbert zei

Hoi Giny,
Prachtige kaart heb je gemaakt, leuk dat stukje embossing onder het plaatje en supermooi geborduurd,
liefs, Ans

Just me... zei

Wat een beauty! En dat borduurwerk wat heb je dat mooi gedaan... Ik vind het altijd erg mooi om te zien maar heb zelf nog maar een paar kaartjes gemaakt met een borduurpatroontje erop...wie weet ooit nog een keer ;-)

Liefs,
Diana
xxx

Margo zei

Hoi Giny,
de lente is zeker op jouw blog blijven hangen in plaats van zich te verspreiden buiten ... LOL
Je kaartje is prachtig !
Geniet van het knutselweer !
Groetjes
Margo

Ina Twigt zei

Prachtig geborduurd lente kaartje.
Heel mooi gedaan!
Groetjes,Ina

Doris zei

Prachtige kaart mooi borduurwerk mooie kleuren .
Groetjes Doris

Sarah zei

Mooi gedaan .liefs ☆ sarah ☆

Vlinder zei

Prachtige kaart geworden..de lente spat er vanaf!! groetjes Petra

Misseke zei

Wat een schitterend borduurkaart heb je weer gemaakt Giny. Supermooie combi en supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Hermien zei

Mooi voorjaarskaartje Giny, prachtig borduurwerk.

Groetjes Hermien

Crea Ankie zei

Schitterend gedaan Giny

AnDo creatief zei

Wow, dit is ook een hele mooie,Giny.
Mooie borduurwerk en zo netjes......
Ik heb ook jaren geborduurd en nu helemaal niet meer, maar mag er toch wel graag naar kijken.

Liefs,Ans

Anja zei

Wat een leuk kaartje, Giny.
Mooi geborduurd, en met een prachtig plaatje, met één van mijn favo bloemen, de hortensia........., en hele mooie kleurtjes gebruikt.
Liefs, Anja.

Annigide zei

Hele mooie kaart, alles past zo mooi bij elkaar.
groetjes Angelique

GerJanne zei

Hoi Giny,
wat een mooie kaart is dit. Wat borduur jij netjes zeg! Vind ik heel knap, want ik mis daar een beetje het geduld voor..
GerJanne

Caroline Cards zei

Prachtig!
groetjes, Caroline

Sé-tje Limlam frutsels zei

Een heel mooi geborduurde kaart,leuk plaatje!

Groetjes José

Rosina zei

Heel erg mooi voorjaarskaartje Giny...wat past alles mooi bij elkaar en weer zo een prachtig borduurwerkje erop ook...HEEL KNAP gedaan!!!!

groetjes en een fijne zondag...
Rosina

karin zei

Een leuke voorjaarskaart Giny, veel werk met die borduurrand erop.
groetjes,
Karin

Maartje zei

Prachtige kaart Giny en een mooi borduurwerk!

Groetjes Maartje

Hilda Seine Sterken zei

Schitterende kaart Giny!
Mooi plaatjes en erg leuk geborduurd.
Groetjes Hilda

Joanne kramer zei

Maar vandaag is het wel echt lente weer! Wat een prachtige kaart, mooie kleuren. Groetjes Joanne

martine zei

Hoi Giny,
wat een super mooi borduurkaartje
heel knap werk hoor toppie!!
fijne avond liefs van martine

Henriëtte zei

Ik vind 'm prachtig Giny, laat het lente weer nu ook maar komen en blijven.

groetjes Henriëtte

Wil Frutsel zei

Prachtig Giny, heel mooi geborduurd mooie vrolijke klertjes en een schitternd plaatje met die vogeltjes!! Super!!
xx Wilma

Gerrie klein Blumink zei

wat een prachtige borduurkaart..
en nu ook jou volger geworden!!
bedankt voor jou bezoekjes..
groet,Gerrie

Annemie zei

Wauw Giny, wat een schitterende kaart!
Mooie kleuren en wat is dat borduursel fijn... Ik heb ooit veel kruisjessteek gedaan, maar dit lijkt me toch moeilijker...

Lieve groeten, Annemie

trijntje zei

Hoi Gini. Wat heb je een mooie kaart gemaakt met dit patroon. Wat past dit plaatje er geweldig bij. Groeten Trijntje

Maria Loyen zei

Heel mooi borduurwerk. Prachtige kaart heb je gemaakt.
Groetjes Maria

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...