tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

dinsdag 10 maart 2015

Pizza!!!!!!

En dan is het zomaar weer dinsdag....
Wat gaan de dagen hard.
Wel lekker nu het weer wat beter word!!!

Allereerst bedankt weer voor jullie leuke reacties op  mijn vorige kaart.
Het is echt genieten om ze te lezen!!!
En.....ik mag weer 3 volgers welkom heten.
Ook dat is zo leuk...
Welkom Rosina, Jose en Monique.
Leuk dat jullie mij ook gaan volgen.

En dan nu mijn kaartje.
Het plaatje komt van dezelfde serie als het plaatje van de vorige kaart.


En ook hier heb ik de label van Dutch doobadoo gebruikt.
In dit geval de kleinste.
Deze heb ik bewerkt met een embosfolder.
Ik heb er bijpassend achtergrondpapier bijgezocht.
En wat lint.
Het lint en het plaatje zijn weer van het pakket van HOBBYIDEE.
Wat strass pareltjes en een tekst stempeltje .
En.......voila........een kaartje af!!

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Lieve groet Giny

26 opmerkingen:

Marieke Slaats zei

Oh lekker vrolijk en grappig kaartje mooi gemaakt!

Liefs,
Marieke

Chantal zei

Hoi Giny wat een (letterlijk hihi) heerlijke kaart! Prachtig hoe je de materialen hebt verwerkt en het plaatje ... jammie!
Groetjes Chantal

Annemie zei

Een mooie vrolijke kaart Giny!
Schitterende kleurencombinatie en wat een grappige stempel...

Lieve groeten, Annemie.

KarinsArtScrap zei

super gaaf kaartje Giny
Gr Karin

Jolanda zei

Ziet er weer super uit Giny....

Judith zei

Een lekker en vrolijk kaartje geworden....
Groetjes van Judith

Nancy Soetaert zei

ziet er lekker, sorry mooi, uit!
reuzetoffe kaart! Denk dat mijn zoon (15,5, puber...) die ook de max zou vinden!
groetjes, Nancy

Caroline Cards zei

Die is ook heel erg leuk!
groetjes, Caroline

Ans Gilbert zei

Hoi Giny,
Deze is ook weer superleuk, mooi papier en het plaatje is grappig,
groetjes, Ans

Suzan zei

Hallo Giny,
Wat een mooie/leuke kaart, echt top!
Groetjes Suzan

Creahannie zei

Hoi Giny,
Na het gebakken eitje nu een lekkere Pizza, dat wil er wel in hoor!! Het kaartje is prachtig geworden!!
Gr Hannie

Joanne kramer zei

Wat is ie mooi en vrolijk! Super gemaakt! groetjes Joanne

Esmeralda de Feber zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

Groetjes Esmeralda

Rosina zei

Woooow Giny wat een geweldig leuk kaartje en zo mooi met die tag erop...en dat samen met het grappige stempeltje een schitterend geheel!!!

groetjes Rosina

Margo zei

Superleuke kaart en mooi met die tag erop ! Grappig plaatje !
Groetjes
Margo

Monique zei

Superleuke kaart! Ik krijg een pakketje in mei. Leek me ook wel eens leuk om te proberen.
En als ik deze kaart zie krijg ik er echt zin in.

Groetjes Monique

Hermien zei

Grappig kaartje, leuk gemaakt

Groetjes Hermien

Sylviahobbycards zei

Hoi Giny,

Alweer zo'n grappig plaatje. Superleuke kaart.

Groetjes,Sylvia.

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Hele mooi details en de kleuren vind ik heel mooi bij elkaar passen.
Groetjes, Anja

Misseke zei

Prachtige kaartje heb jw gemaakt Giny, superleuk gedaan.
Groetjes,
Misseke

Freubelmina zei

Ik vind hem geweldig,dat heb je allemaal mooi bij elkaar gezocht,en dan weer zo'n grappig plaatje,leuk hoor.
Lieve groetjes, Wilma

Anja zei

Een hele leuke kaart, Giny.
Vrolijke kleurtjes, en dito plaatje. Mooi gedaan!
Liefs, Anja.

Karla zei

Leuk kaartje Giny, lekker vrolijk.

Groetjes Karla

Hilda Seine Sterken zei

Smakelijk kaartje ūüėČ en super leuk!
Groetjes Hilda

AnDo creatief zei

Kei en kei leuk, en wat een mooi plaatje.
Zo ook jouw vorige tag.
Heel origineel gemaakt zo.

Groetjes, Ans

Wil Frutsel zei

Wat een mooie vrolijke kaart Giny, ik krijg zo trek in een flinke pizzapunt, hihi!!!
xx Wilma

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...