tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

zondag 1 maart 2015

Zeg het met bloemen!!

Gisteren al bij Kreatrends te bewonderen en nu op mijn eigen blog!!


Vandaag een verjaardagkaart met bloemen.
Er zijn van Le Suh prachtige nieuwe knipvellen.
En daar is dit er 1 van.

De basiskaart is wit.
En is gewoon 13,5 cm x 13,5 cm.
De roze oplegkaart is 13 cm x 13 cm.
Ook heb ik nieuwe mallen van Joy gebruikt..
De cirkel en de takjes.
De cirkel en de hoekjes heb ik uit het zelfde wit gestanst als de basiskaart.
Als afstekende kleur heb ik een gele cirkel gebruikt , 
die ik bewerkt heb met de embossfolder swiss dots.
Zoals ik al zei, komt het plaatje van Le Suh.
Ik heb zoals je ziet de kaart vrij simpel gehouden ,
 zodat het plaatje mooi tot zijn recht komt.
De tekst is gestempeld op een label van Marianne Design.
Ik zal hier onder nog even op een rijtje zetten wat er uit de webwinkel komt.
Dit staat direct doorgelinkt dus je komt meteen bij het juiste product terecht.
Je kunt ook gewoon zelf lekker rondkijken.
Klik dan HIER




Lieve groet Giny

6002/0379 Noor! snijmal cirkel en hoek  CR1299 Snijmallen Craftables Banners 69 - 3203 Raspberry



32 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een mooie vrolijke voorjaarskaart!
groetjes, Caroline

Chantal zei

Mooie kaart heb je er weer van gemaakt Giny! De details zijn weer heel leuk en de kleuren natuurlijk weer super ;)
Groetjes Chantal

Gaby Dierx zei

Fleurig, prachtige stans en leuk met die bijpassende hoekjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marleen van der Most zei

Ontzettend mooie kaart Giny!
Fijne zondag en lieve groetjes, Marleen

Margreet zei

Prachtige voorjaarskaart, Giny...lekker veel mallen en vrolijke kleuren! Fijne zondag.
xxx Margreet

Lisbeth van den heuvel zei

Hoi Giny
supermooi kaartje
grtjs Lisbeth

Cindy zei

Hoi Giny, wat een beauty van een kaart! Erg mooi! Groetjes, Cindy

Creahannie zei

Morge Giny, wat een vrolijk en frisse kaart, idd prachtig knipvel en een super leuke mal!!!
Gr Hannie

Odette Moreau zei

Giny wat een prachtig kaartje weer ... mooie kleurtjes echt een lente gevoel ... en wat is die mal toch prachtig hé ...
Groetjes, fijne zondag, Odette.

Judith zei

Prachtig Giny en zo heerlijk kleurrijk, hou ik zo van...
Groetjes van Judith

Theresia zei

Heerlijk voorjaarskaartje, Giny! Mooie stansjes heb je gebruikt.
Groetjes, Trees

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart! Lekker vrolijk! groetjes Joanne

martine zei

Hoi Giny,
wat een schitterend kaart zo mooi en fleurig daar wordt je zo vrolijk van
super mooi gemaakt
liefs van martine

KarinsArtScrap zei

een vrolijke mooie lentekaart Giny
Gr Karin

Maartje zei

Wat een prachtige kaart Giny!

Groetjes Maartje

Wil Frutsel zei

Prachtige lentekaart Giny. Een ware bjoetie met al die prachtige details en vrolijke kleuren!!

xx Wilma

Doris zei

Mooie vrolijke kaart .
Groetjes Doris

Misseke zei

Prachtigmooie kaart heb je gemaakt Giny, supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke

Henriëtte zei

Een prachtig voorjaarskaartje Giny!
Groetjes Henriette

Nancy Soetaert zei

wat een prachtig potje lentebloeiertjes! Mooi gecombineerde met de mooie mallen!
groetjes, Nancy

Anoniem zei

Heel mooi je kaart Ginny.
Wat een prachtige mal is dit .
Ook je vorige kaart is super .
Groetjes Jannie

Annemie zei

Hallo Giny,
wat een prachtig lentekaartje... schitterende kleuren!

Lieve groeten, Annemie.

Ina Twigt zei

Prachtige kaart.
Groetjes,Ina

carla zei

Een vrolijke voorjaarskaart.
Een prachtig knipvel heb je hiervoor gebruikt en leuke mallen.
Supermooi samengesteld.
Knap gedaan.
groetjes,
Carla

lenny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
lenny zei

super mooi kaartje Giny
sorry ik had je naam verkeerd geschreven
gr lenny

GerJanne zei

Heel mooie en vrolijk kaartje heb je gemaakt! Prachtig, die stans!
GerJanne

karin zei

Leuke kaarten zie ik op je blog staan Giny. Ik ben ook volger bij je geworden. Deze kaart is prachtig gemaakt met de nieuwe mal van Joy.
groetjes,
Karin

Sylviahobbycards zei

Mooie lentekaart,Giny. Mooie mallen. Leuke, frisse kleurtjes.

Groetjes,Sylvia.

Willeke zei

Hoi Giny,
wat een heerlijk vrolijk kaartje ... laat het voorjaar maar komen !
Groetjes van Willeke

Hilda Seine Sterken zei

Mooie kaart Giny!
Heerlijke frisse kleuren.
Groetjes Hilda

Made by Krealien zei

Een prachtige kaart Giny, met mooie sprekende kleuren.
Mooie mallen.
Groetjes Carolien

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...