tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

donderdag 21 mei 2015

Rozen op je verjaardag!!!!!

Mijn DT bijdrage voor Kreatrends  is een verjaardagskaart!
Gisteren heb je hem al bij Kreatrends op het blog kunnen bewonderen.
Vandaag op mijn eigen blogje.



De witte kaart is dubbel gevouwen 14,5 cm x 14,5 cm.
Hier op zit een roze vierkant van 14 cm x 14 cm.
en hierop een vierkant van 13,5 cm x 13,5 cm dessinpapier
 van het pretty paperbloc Rose Garden.
Op het dessin papier staat al mooi de tekst Happy Birhtday.
Die heb ik mooi laten zitten en het papier zo op maat gesneden dat de tekst
links boven bleef staan.
Het plaatje is van Janneke Brinkman en past qua kleur perfect bij het dessinpapier.
Achter het plaatje heb ik ook rose gedaan en daar achter groen.
En daarachter heb ik aan beide zijden 
een stukje gehaakt kant gedaan.
Prachtig kant wat per meter te koop is in de webwinkel.
Het geheel met het plaatje heb ik met foam blokjes verhoogd opgeplakt.
Verder heb ik de prachtige rozen stans van Noor gebruikt.
Deze heb ik gestanst uit groen en uit rose.
Van de rose heb ik alle takjes weggeknipt, zodat je alleen de bloemen over houdt.
Deze bloemen heb ik ook met foam blokjes verhoogd opgeplakt.
Daarna heb ik een gedeelte van de complete bloem ook voorzien van foamblokjes.
Het gedeelte wat op de kaart komt.
Het andere gedeelte, wat op het plaatje komt , heb ik met lijm ingesmeerd.
En zo het geheel dus opgeplakt.
Ik heb er nog 2 vlindertjes bij gedaan , die ik heb uitstanst in wit en rose.
Daarop een strass steentje.
En in de hoeken ook wat strass steentjes.
En dan krijg je het bovenstaande geheel!



Ik zal hieronder alles nog even op een rijtje zetten.
Als je op het plaatje klikt kom je gelijk bij het product in de webwinkel.

Bedankt voor je bezoekje!!!!

Lieve groet Giny

6002/0369 Noor snijmal bloemenhoekLR0158 Creatables snij- embossingmallen vlindertjes   PI2001 Basic Linnenkarton Wit 30,5 x 30,5 cmPK9102 Pretty Papers Bloc : Rose Garden 41091 Gehaakt kant wit 19 mm


40 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Prachtig met al die bloemen!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

Wat een schitterende kaart! groetjes Joanne

Karla zei

Schitterende kaart, leuk zo met de roosjes.

Groetjes Karla

Joke zei

Een hele mooie kaart, leuk zo met die tak roosjes erbij.

groetjes, Joke

Veerle zei

Hallo Giny, ik had je al een tijdje niet meer gezien en gehoord. Blij dat je terug bent en je kaart is heel erg mooi.
Groetjes van Veerle x

Rosina zei

Heel mooi kaartje Giny...super leuk samengesteld ...prachtige bloemen allemaal...

Groetjes en nog een fijne donderdag
Rosina

Vlinder zei

Schitterende kaart geworden..erg mooi en passend afgewerkt!! groetjes Petra

Theresia zei

Gezellige verjaardagskaart, Giny!
Lekker vrolijk.
Groetjes, Trees

Rimmie zei

Heel leuk kaartje!

Groetjes

Rimmie

Margreet zei

Ik wil wel een bosje rozen op mijn verjaardag en zeker als het vergezeld gaat van zo'n prachtig kaartje!
xxx Margreet

Chantal zei

Prachtige kaart Giny! Super mooi gedaan met alle rozen :) Dan voel je je extra jarig ;)
Groetjes Chantal

KarinsArtScrap zei

een mooie rozenkaart Giny
Gr Karin

Freubelmina zei

Ik ben dol op rozen en zo oo jouw kaartje verwerkt is het een ontzettend mooi geheel,complimenten.
Liefs Wilma

Wil Frutsel zei

Prachtig Giny, een heel mooi plaatje, mooie rozenstans, en prachtig papier en details!!
xx Wilma

Renate zei

Ohw, wauwie!!!
Deze bloemenpracht maken het echt een super mooi kaartje.

-xies- Renate.

Misseke zei

Prachtigmooi kaartje heb je gemaakt Giny - supermooi samengesteld en gedaan.

Groetjes,
Misseke

Monique zei

Prachtig gedaan Giny! Wat een mooie rozen. Deze staan ook zo lang ;-)
Lieve groetjes Monique

Caroline Cards zei

Mooie kaart Giny. Erg leuk dat gehaakte kantje!
groetjes, Caroline

Sé-tje Limlam frutsels zei

Leuk kaartje...super met die roosjes en die randjes erlangs.
Groetjes José

Sylviahobbycards zei

Prachtige kaart,Giny. Mooi designpapier en mooie kleurtjes.

Groetjes,Sylvia.

GerJanne zei

Hoi Giny,
wat een gaaf kaartje heb je gemaakt!! Heel mooi.
GerJanne

Odette Moreau zei

Giny een pracht van een bloemenkaartje ... schitterende kleurtjes !
Groetjes, Odette.

Maartje zei

Wat een supermooie kaart Giny!!

Groetjes Maartje

Ina Twigt zei

Mooie kaart. Prachtig met de bloemen mal van Joy.
Groetjes Ina

Willeke zei

Hoi hoi Giny,
wat een mooie bloemrijke kaart ! Prachtige kleuren. Ik wens je een gezellig en zonnig pinksterweekend,
groetjes van Willeke

Esmeralda de Feber zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

Groetjes Esmeralda

Annigide zei

Wat een prachtige kaart, zo romantisch en wat een mooie kleur.
groetjes Angelique

Maria Loyen zei

Super wat een mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Maria

Diane zei

Greetings Giny, wow what gorgeous paper, framing, details and lovely design.

Hugs Diane

Ria zei

Hallo Giny,

Mooie kaarten maak jij zeg.
Ik vind het leuk dat je mijn volger geworden bent,ik heb mij ook bij jou aangemeld.
Groetjes Ria

Danoesja zei

Hoi Giny
Wat een gezellig blog heb je met schitterende creaties, genieten hoor om hier langs te komen.
Dit kaartje is prachtig met die mooie rozenstans.
Lieve groetjes, Danoesja

jacinta's hobbyhoekje zei

wat een leuk kaartje zeg

liefs jacinta

Esmeralda de Feber zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

Groetjes Esmeralda

carla zei

Wat een prachtige romantische kaart.
Een heel mooi plaatje en de bloemenmal is ook zo fantastisch.
Mooie samenstelling en hele leuke accentjes.
Groetjes,
Carla

jolanda zei

vrolijke kaart

Linda Timpers zei

Mooi kaartje !!!

Groetjes Linda.

Elvy Elfje zei

Wat een prachtige, romantische kaart !!
Groetjes,
Elfje

Marcella zei

Wat een super leuke en vrolijke kaart .
Groetjes Marcella

Lisbeth van den heuvel zei

Hoi
mooi en leuk kaartje
grtjs Lisbeth

Karin Heiloo zei

Prachtig!!!
Groetjes Karin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...