Rozen op je verjaardag!!!!!

Mijn DT bijdrage voor Kreatrends  is een verjaardagskaart!
Gisteren heb je hem al bij Kreatrends op het blog kunnen bewonderen.
Vandaag op mijn eigen blogje.



De witte kaart is dubbel gevouwen 14,5 cm x 14,5 cm.
Hier op zit een roze vierkant van 14 cm x 14 cm.
en hierop een vierkant van 13,5 cm x 13,5 cm dessinpapier
 van het pretty paperbloc Rose Garden.
Op het dessin papier staat al mooi de tekst Happy Birhtday.
Die heb ik mooi laten zitten en het papier zo op maat gesneden dat de tekst
links boven bleef staan.
Het plaatje is van Janneke Brinkman en past qua kleur perfect bij het dessinpapier.
Achter het plaatje heb ik ook rose gedaan en daar achter groen.
En daarachter heb ik aan beide zijden 
een stukje gehaakt kant gedaan.
Prachtig kant wat per meter te koop is in de webwinkel.
Het geheel met het plaatje heb ik met foam blokjes verhoogd opgeplakt.
Verder heb ik de prachtige rozen stans van Noor gebruikt.
Deze heb ik gestanst uit groen en uit rose.
Van de rose heb ik alle takjes weggeknipt, zodat je alleen de bloemen over houdt.
Deze bloemen heb ik ook met foam blokjes verhoogd opgeplakt.
Daarna heb ik een gedeelte van de complete bloem ook voorzien van foamblokjes.
Het gedeelte wat op de kaart komt.
Het andere gedeelte, wat op het plaatje komt , heb ik met lijm ingesmeerd.
En zo het geheel dus opgeplakt.
Ik heb er nog 2 vlindertjes bij gedaan , die ik heb uitstanst in wit en rose.
Daarop een strass steentje.
En in de hoeken ook wat strass steentjes.
En dan krijg je het bovenstaande geheel!



Ik zal hieronder alles nog even op een rijtje zetten.
Als je op het plaatje klikt kom je gelijk bij het product in de webwinkel.

Bedankt voor je bezoekje!!!!

Lieve groet Giny

6002/0369 Noor snijmal bloemenhoekLR0158 Creatables snij- embossingmallen vlindertjes   PI2001 Basic Linnenkarton Wit 30,5 x 30,5 cmPK9102 Pretty Papers Bloc : Rose Garden 41091 Gehaakt kant wit 19 mm


Reacties

  1. Prachtig met al die bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart, leuk zo met de roosjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart, leuk zo met die tak roosjes erbij.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Giny, ik had je al een tijdje niet meer gezien en gehoord. Blij dat je terug bent en je kaart is heel erg mooi.
    Groetjes van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Giny...super leuk samengesteld ...prachtige bloemen allemaal...

    Groetjes en nog een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart geworden..erg mooi en passend afgewerkt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellige verjaardagskaart, Giny!
    Lekker vrolijk.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil wel een bosje rozen op mijn verjaardag en zeker als het vergezeld gaat van zo'n prachtig kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Giny! Super mooi gedaan met alle rozen :) Dan voel je je extra jarig ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben dol op rozen en zo oo jouw kaartje verwerkt is het een ontzettend mooi geheel,complimenten.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Giny, een heel mooi plaatje, mooie rozenstans, en prachtig papier en details!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohw, wauwie!!!
    Deze bloemenpracht maken het echt een super mooi kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtigmooi kaartje heb je gemaakt Giny - supermooi samengesteld en gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gedaan Giny! Wat een mooie rozen. Deze staan ook zo lang ;-)
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Giny. Erg leuk dat gehaakte kantje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk kaartje...super met die roosjes en die randjes erlangs.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart,Giny. Mooi designpapier en mooie kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Giny,
    wat een gaaf kaartje heb je gemaakt!! Heel mooi.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Giny een pracht van een bloemenkaartje ... schitterende kleurtjes !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een supermooie kaart Giny!!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart. Prachtig met de bloemen mal van Joy.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Giny,
    wat een mooie bloemrijke kaart ! Prachtige kleuren. Ik wens je een gezellig en zonnig pinksterweekend,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart, zo romantisch en wat een mooie kleur.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super wat een mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Greetings Giny, wow what gorgeous paper, framing, details and lovely design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Giny,

    Mooie kaarten maak jij zeg.
    Ik vind het leuk dat je mijn volger geworden bent,ik heb mij ook bij jou aangemeld.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Giny
    Wat een gezellig blog heb je met schitterende creaties, genieten hoor om hier langs te komen.
    Dit kaartje is prachtig met die mooie rozenstans.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige romantische kaart.
    Een heel mooi plaatje en de bloemenmal is ook zo fantastisch.
    Mooie samenstelling en hele leuke accentjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige, romantische kaart !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super leuke en vrolijke kaart .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi
    mooi en leuk kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends