tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

zondag 27 maart 2016

Zeg het met bloemen

Wat heb ik weer genoten van jullie leuke en lieve reactie op mijn laatste 2 kaarten.
Het is iedere keer weer genieten
En wederom mag ik 2 volgers welkom heten.
Nog 13 en dan zit ik al op de 200.
Wauw....nooit gedacht.

Welkom Ineke en Ank.
Leuk dat jullie mij ook gaan volgen.

En dan nu het kaartje.


Begin va deze maand was mijn schoonmoeder jarig.
En voor haar heb ik deze kaart gemaakt.
Ze is gek op bloemen, dus krijgt ze altijd een mooi boeket op haar verjaardag.
En in het kaartje verwerken we dan ook maar bloemen.
De bloemenmand is een plaatje van Mattie (marianne design)

Het patroon van de kaart heb ik op google gevonden..
Ja en ik zou ik niet zijn als er niet op geborduurd was.
Alleen weet ik niet meer waar ik het patroontje uitgehaald heb.

De letters JARIG zijn gestanst met de craftables alfabet.
craftables mini alphabet

Verder spreekt het eigenlijk voor zich.
Mijn schoonmoeder was er weer erg blij mee.


Rest mij jullie nog fijne paasdagen te wensen.
en bedankt voor het langskomen.

Creatieve groet Giny


29 opmerkingen:

Petra zei

Prachtig gemaakt Giny,
Het is een prachtig geheel en zo fijntjes het borduurwerk.

Lieve groet,
Petra

Esmeralda de Feber zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt heel mooie gedaan leuk model gebruikt.
fijne paasdagen toegewenst.

Groetjes Esmeralda

Judith Teunissen zei

Hele leuke kaart Giba...
Groetjes van Judith

karin zei

Wat leuk zo'n trapjeskaart, prachtig gemaakt Giny.
groetjes,
Karin

Freubelmina zei

Ik snap dat ze hier blij mee was,wat een geweldige kaart is dit zeg,ik moet er steeds naar blijven kijken,echt prachtig!!
Lieve groetjes,Wilma

Joanne kramer zei

Prachtig! Ik kan me voorstellen dat ze er blij mee was. Groetjes Joanne

trijntje zei

Hoi Gini. Wat een schitterende trapjeskaart. Superleuk gemaakt met deze materialen. Ik snap best dat je schoonmoeder hier blij mee is! Groeten Trijntje

Karla zei

Prachtige kaart voor je schoonmoeder en dat ze er blij mee is kan niet anders met zo'n prachtig borduurwerk en mooie lentekleuren.

Groetjes Karla

!neke zei

Super mooie kaart !!!!
Prachtig borduurwerk !

groeten Ineke

Sabine zei

Hele leuke kaart! Dit model blijft zo leuk Liefs Sabine

martha datema zei

Hoi hoi Giny,
wat een leuke vorm kaart zo met die trapjes!
Prachtig van kleur ook,
zal je schoonmoeder blij mee zijn!!
Fijne paasdagen en liefs van Martha

Doris zei

Hoi Giny ,
Wat een mooie trapljeskaart heel mooi borduurwerk mooi geheel .
Groetjes Doris

Lea Brawn zei

Love this design. Great card x

Chantal zei

Ik kan mij voorstellen dat jouw schoonmoeder blij was met deze kaart Giny. Wat een beauty! Mooi model, prachtig geborduurd, prachtig plaatje en vrolijke kleuren! Fijne paasdagen :)
Groetjes Chantal

Aartje zei

Prachtig model kaart. En je hebt hem ook nog eens prachtig aangekleed, levert een prachtige kaart op.
Groeten, Aartje

Ans Gilbert zei

Hoi Giny,
je hebt een prachtige kaart gemaakt, leuk model, heel mooi plaatje en het borduurtje maakt 't extra mooi,
groetjes,
Ans

Vlinder zei

Schitterende kaart geworden en mooi afgewerkt!! groetjes Petra

GerJanne zei

Dat kan ik begrijpen dat je schoonmoeder er blij mee was. Zo mooi gemaakt. Prachtig kleuren en mooie technieken.
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Een schitterend trapjeskaartje heb je voor je schoonmoeder gemaakt Giny...heel mooi die lentebloemetjes erop en ook het borduurtje is zooooo mooi...
Toevallig kom ik morgen ook met een trapjeskaartje...

groetjes Rosina

Hermien zei

Prachtig kaartje en wat een mooi borduurwerk.

Groetjes Hermien

Corrie zei

Mooi gemaakt Giny, het borduurwerk is een echte blikvanger, héél mooi gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Ria zei

Mooie kaart Giny.
Groetjes Ria

Nicolette zei

Een prachtige kaart voor je schoonmoeder Giny.
Kan me voorstellen dat ze er blij mee was.
Leuk dat je er bij geborduurd hebt.
Een mooi effect.
Groetjes Nicolette

Mary zei

Wat een aparte kaart! Prachtig!daar zitten heel wat uurtjes liefde in, dat kun je zo zien. Prachtig borduurwerk ook.

Joke zei

Prachtig gemaakt deze mooie kaart.
Die is al een cadeau op zich!
Moet toch ook eens gaan Googlen naar het patroon.

groejtes, Joke

Hetty zei

Wat een prachtige kaart Giny!
Ik kan me voorstellen dat je schoonmoeder er blij mee was!

Groetjes Hetty

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Giny
Gr Karin

lenny zei

Moii kaartje Giny
Gr Lenny

Caroline Cards zei

Prachtig!
groetjes, Caroline

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...