tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

zondag 17 april 2016

Lente


Jeetje, zijn we zomaar weer bijna 2 weken verder na mijn laatste kaartje.
Wat gaat de tijd snel...

Nog bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaartje.
Het blijft genieten om ze te lezen.



Vandaag een lente kaartje.
Deze heb ik gemaakt voor een jarige vriend.
Gek op de natuur, op alles wat groeit en bloeit.
En wat is er dan leuker om de prachtige bloemen mallen van Marianne te gebruiken.
In dit geval de tulpjes.
Ik heb er een aantal gestanst en die bij elkaar gebonden .





Leuk dat je langs geweest bent.

Lieve groet Giny

20 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gezellig voorjaarsboeket op deze frisse felicitatiekaart Giny. Een natuurliefhebber zal deze kaart zeker waarderen.
Lieve groetjes Miranda

Gaby Dierx zei

Een leuk voorjaarskaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joke ten Voorde zei

Een heel fris voorjaarskaartje.
Groetjes Joke

KarinsArtScrap zei

Giny wat een lief lentekaartje
Gr Karin

!neke zei

Echt een lentekaartje !
heel mooi van kleur !

groeten Ineke

Joanne kramer zei

Een echte lentekaart! Leuk! Groetjes Joanne

Chantal zei

Mooie lentekaart Giny! Mooie kleuren en het lammetje is lief :)
Groetjes Chantal

martha datema zei

Hoi hoi Giny,
superschattig dit lentekaartje!
Liefs van martha

Nicolette zei

Heel vrolijk dit kaartje Giny.
Groetjes Nicolette

Monique zei

Hele mooie kaart Giny. Leuk met dat bosje tulpen.
Lieve groetjes, Monique

Sabine zei

Wat een lief kaartje! Mooi plaatje en prachtig DP Liefs Sabine

trijntje zei

Wat een leuke voorjaarskaart Giny. Groeten Trijntje

Annigide zei

Mooie, vrolijke lentekaart. Mooi die bos tulpen en het lammetje is zo schattig.
lieve groetjes Angelique

Caroline Cards zei

Een vrolijke voorjaarskaart!
groetjes, Caroline

Rosina zei

Heel mooi dit lentekaartje Giny...leuk dat pyramideplaatje met het schattige schaapje...en het mooie bosje tulpjes maakt het helemaal af...

groetjes en een fijne maandag
Rosina

De Wantjes zei

Wat een mooie lente kaart heb je gemaakt.

Groetjes Marijke

Sylviahobbycards zei

Mooie lentekaart,Giny.Superleuke bos tulpen.

Groetjes,Sylvia.

Vlinder zei

Prachtig..de lente spat er vanaf!! groetjes Petra

Petra zei

Wat een prachtige lente kaart Giny. Het is een lust voor een natuurliefhebber.

Lieve groet,
Petra.

Antoinette Voorn zei

Wat een mooie en frisse lentekaart Giny!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...