tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

donderdag 7 april 2016

Voorjaarskriebels

Gisteren te bewonderen op Kreatrends.

Voor mijn DT kaartje heb ik gebruik gemaakt van de 
ontzettend leuke bloemenmallen van Marianne Design.


Wat kun je hier eindeloos mee variëren.
Terwijl ik bezig was bedacht ik me alweer vanalles.
Maar ja, je kunt maar 1 kaart te gelijk maken.
Ik heb er een lekkere gevulde bloemenmand van gemaakt.
Misschien had ik er nog meer bloemen in moeten doen.

Hier heb ik de krokusjes en de blauwe druifjes gebruikt.
Het mandje heeft een gleuf waar je de bloemen in kan steken.
Geeft een leuk effect vind ik.
Van dit soort vrolijke kleurtjes krijg ik weer de voorjaarskriebels.
En Marianne heeft ook clearstamps met dit soort leuke teksten.


Nog even het mandje van dichtbij.

Hieronder heb ik alles weer op een rijtje gezet en weer doorgelinkt naar de webwinkel.


LR0402 Creatables snijmal Grape Hyacinths  LR0400 Creatables snijmal crocus  LR0404 Creatables snijmal basket PL1523 Clear stempel teksten bloemen - tuin PB7045 Pretty Papers bloc Fresh Flowers
LR0360 Creatables snijmal Tinys gras.jpgcraftables snijmallen banners  PL4503 - Project NL Adhesive stickers - Black & White


Bedankt voor het langskomen !!!

Lieve groet Giny

18 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een vrolijke kaart Giny
Gr Karin

Nancy Soetaert zei

tof lentekaartje!
nancy

Rimmie zei

Hartstikke leuk lentekaartje.
Het dp blijft echt super.

Groetjes

Rimmie

Rosina zei

Prachtig lentekaartje Giny...heel mooi die vrolijke lentebloemetjes...

groetjes
Rosina

GerJanne zei

Supervrolijke lente kaart! Inderdaad mooie mallen met de voorjaarsbloemen van MD!
GerJanne

Wil Frutsel zei

Ik zag hem al bij Kreatrends, moi hoor!!
xx Wilma

Caroline Cards zei

Leuk met de lentebloemen!
groetjes, Caroline

Nicolette zei

Wat een vrolijke leuke kaart Giny,
Groetjes Nicolette

Annigide zei

Hele leuke, vrolijke voorjaarskaart. Wat zijn al die bloemenstansen mooi.
lieve groetjes Angelique

Lea Brawn zei

Lovely card. Love the flowers. X

Sabine zei

Hele leuke vrolijke kaart! Mooi met die bloemen in die mand Liefs Sabine

Caroline zei

Wat een lief lentekaartje!
Gr Caroline

Renate zei

De vrolijke voorjaarskleurtjes spatten heerlijk van mijn beeldscherm af.
Helemaal leuk!!!

-xies- Renate.

Doris zei

Hoi Giny,
Wat een super mooie lente kaartje !
Fijn weekend
groetjes Doris

Vlinder zei

Het voorjaar spat er vanaf een bjoetie geworden! groetjes Petra

Aartje zei

Wat een heerlijke voorjaarskaart, daar wordt je meteen vrolijk van.
Groeten, Aartje

martha datema zei

Hoi hoi Giny,
heel mooi deze voorjaarskaart!
Liefs van martha

Hetty zei

Wat een leuk vrolijk lentekaartje Giny!

Groetjes Hetty

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...