Jij bent bijzonder!!

Vandaag is het Moederdag ,een dag om alle moeders/schoonmoeders 
lekker te verwennen.

Op het blog van Kreatrends hebben we 2 weken lang een Moederdag creatie geplaatst.

Ik heb een sleutel/tassenhanger gemaakt.
Met een kaartje erbij.


Wat ik gebruikt heb voor de sleutel/tassenhanger komt van zo'n muntjes sleutelhanger.
Om de ring heb ik kleurtje lint dubbel gevouwen.
In de lievelingskleur van de persoon die het krijgt.
Ik had nog wat houten kralen liggen in bijpassende kleur .
En het zilverkleurig hart vond ik er ook wel leuk bij passen.


En dan bovenaan een lintje er goed omheen vastknopen.
Langs de uiteinden ben ik met een aansteker even langsgegaan, 
om te zorgen dat het niet meer rafelt.
Het geheel heb ik op de kaart vast gemaakt door middel van een lintje.
De kaart is gemaakt met een dutch doobadoomal.
En de onderstaande bloemetjes met de bloemen uit de flowery serie van Precious Marieke.


Ik wens jullie allemaal een gezellige Moederdag.
Hoop dat jullie wat inspiratie hebben gekregen van al onze Moederdag creaties!!!!

Hieronder nog even de producten die ik uit de webwinkel heb gebruikt.

Creatieve groet Giny.

PM10064 Snijmallen Flowery Collection Buttercup Trio 470.713.122 Shape Art frames ornament A5craftables snijmallen banners  6002-0451 Noor! snijmal viewmasterPK9130 Pretty Papers Bloc Country Style
MB0158 Knipvel Mattie's Mooiste - swans  6300-0332 Joy! Crafts ribbons handmade Collection 2 set 1 Knutselvilt-fuchsia-rose Knutselvilt-warmroze 

PI2017 Pickup Basic Paper LichtblauwPK9127 Pretty Papers A4 Watercolor Marianne Design6410-0410 Clear stempels Banner tekstenDistressinkt Vintage Photo
  

Reacties

  1. Wat prachtig Giny en zo leuk zo'n persoonlijke hanger !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie Giny, mooi gemaakt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende sleutelhanger heb je gemaakt. Super leuk idee.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart en sleutelhanger heb je gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende ceatie is het geworden.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart met sleutelhanger,Giny.Mooie bloemen en leuke,frisse kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt en een leuke sleutelhanger

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart. Grappig met die kralen er bij.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Giny,
    hele leuke kaart heb je gemaakt met mooie details!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleuren heb je gebruikt Giny, lief cadeautje!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart en heel leuke sleutelhanger!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Giny, ik zou zeggen, Jij bent juist bijzonder, hihihi, met deze schitterende kaart en met een gave sleutelhanger!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends