tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

woensdag 8 juni 2016

Vlinderpret


 Hoi allemaal.

Vandaag een nieuwe achtergrond.
En ik ben er super blij mee.
Vlinders.....het zijn en blijven toch bijzondere beestjes.
En dan mag een vlinderkaartje ook niet ontbreken.



Een lekkere vrolijke kaart vind ik zelf.

Leuk dat je weer even langs bent geweest
En bedankt weer voor alle lieve reactie op mijn vorige kaart.



19 opmerkingen:

Freubelmina zei

Zeer zeker een mooie fleurige kaart,ook passend bij je mooie achtergrond!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Gaby en een schitterende nieuwe bloglayout , super
Gr Karin

Nicolette zei

Mooi Lay-out en je kaart is ook erg mooi.
Groetjes Nicolette

Judith Teunissen zei

Heel mooi en kleurrijk kaartje Gina...
Groetjes van Judith

Rosina zei

Heel mooi is je vlinderkaartje Giny....hele vrolijke kleurtjes gebruikt...

groetjes Rosina

Gaby Dierx zei

Mooi en fleurig kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

karin zei

Mooi vlinderkaartje Gina.
groetjes,
Karin

Sabine zei

Heel lief en fleurig kaartje! Mooi DP ook. Je nieuwe lay-out is mooi met die vlinders zo Liefs Sabine

Caroline Cards zei

Mooie kleuren!
groetjes, Caroline

Margreet zei

Wat een mooie bloglayout, Giny! En wat leuk dat je er meteen een toepasselijke kaart bij hebt gemaakt!
xxx Margreet

Aartje zei

Mooie vrolijke kaart en je bloglay-out ziet er prachtig uit.
Groeten, Aartje

Hetty zei

Mooie kaart !!
Wat een heerlijk vrolijke kleuren.
Groetjes Hetty

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh Giny, wat een mooie bloglayout, daar word je al blij van..:)
Je kaart is ook erg fleurig. Mooi dat je 3d plaatje wat buiten het kader steekt, dat geeft een speels effect vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

mooie zomerse fleurige kaart!
bijzonder mooie bloglayout met die schitterende vlindertjes!
groetjes, Nancy

Odette Moreau zei

Een prachtig, vrolijk, zomers kaartje Giny ! Heel mooie kleurtje !
Groetjes, Odette.

GerJanne zei

Heel mooi je achtergrond. En je kaart is lekekr vrolijk!
Groetjes,
GerJanne

Vlinder zei

Wat een Prachtige kaart geworden!! groetjes Petra

trijntje zei

Hoi Gini. Wat een leuke vrolijke kaart. Inderdaad een mooie achtergrond. Groeten Trijntje

Petra Raams zei

lekker vrolijke achtergrond voor je blog! net als je kaartje, super!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...