tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

donderdag 20 oktober 2016

Zeg het met bloemen


 Gisteren was het mijn beurt   om jullie weer een creatie te laten zien,
op het kreatrends blog.
Dus vandaag op mijn eigen blog
Ik heb een kaart gemaakt met de super mooie bloemenrand van Marianne Design.



Het mooie van deze mal is , dat hij alleen de buitenrandjes wegsnijd.
Dus aan je kaart blijft zitten.
Je kunt hem in een hoek gebruiken of zoals ik gedaan heb.
Ik heb het geemboste gedeelte beïnkt met distress inkt.
Net zoals alle randjes van het witte en dessinpapier.

De tekst heb ik verhoogd opgeplakt.



Hier nog even wat details  dichterbij.

Ik heb de kaart lekker simpel gehouden verder.
Wat strassteentjes en een strik.
Aan de strik een bedeltje.
Sierhoekjes erop.

Ik zal hieronder nog even weer alles op een rijtje zetten en
 weer doorlinken naar de webwinkel.
Leuk dat je bent langs geweest.


LR0428 Creatables snijmal Flower Corner Marianne DesignPK9135 Pretty Papers bloc fleurique Marianne DesignPL1523 Clear stempel teksten bloemen - tuin  6002-0379 Noor! snijmal cirkel en hoek
MB0158 Knipvel Mattie's Mooiste - swansBasic linnenkarton lichtrosePI2001 Pickup Basic Paper wit11810-2008 Scrapbook basics hoekjes
distressinkt victorian velvetStazon stempelinktkussen stone greyTH Ink Blending Tool AS026 Zilver - charms - sleutelbos 
  



18 opmerkingen:

Monique zei

Hij is prachtig. Ik had hem gisteren al bewonderd. Wat een snoepie van een kaart.
Groetjes, Monique

Sabine zei

Prachtige kaart! De mal is echt heel mooi zo. Liefs Sabien

Joanne kramer zei

Wat een super mooie kaart! Groetjes Joanne

Original handmade by Janneke zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Giny.
Mooie bloemenstans zeg!

Groetjes Janneke

Rosina zei

Wat een beeldig bloemenkaartje Giny...prachtig is die bloemenborder....zooooo chique...

groetjes Rosina

Nancy Soetaert zei

heel mooi! Ik dacht dat die bloemenmal een hoekstans was, heel mooi zo !
groetjes
Nancy

Caroline Cards zei

Heel erg mooi!
groetjes, Caroline

Sylviahobbycards zei

Supermooie bloemenkaart, Giny.Prachtige mal.

Groetjes,Sylvia.

GerJanne zei

Hoi Giny,
wat een mooie kaart! Die mal is heel gaaf!
Groetjes,
GerJanne

Odette Moreau zei

Giny wat een prachtig kaartje ... wat een schitterende bloemenrand en heel mooi in die zachte kleurtjes ...
Groetjes, Odette.

Nicolette zei

Wat een mooie vrolijke kaart.
Groetjes Nicolette

Veerle zei

Heel mooi, fleurig kaartje Giny.
Groetjes, Veerle

Caroline zei

Een hele mooie kaart en de bloemenrand is erg mooi zo.
Groetjes Caroline

karin zei

Wat een lief kaartje Giny !
groetjes,
Karin

Wendy Koorevaar zei

Wow Giny wat is dit weer mooi en zo romantisch....zucht. Ik vind het een kunstwerkje.
Fijn weekend!!

Liefs,
Wendy

Judith Teunissen zei

Heel erg mooi, kleurijk fleurig kaartje...
Liefs Judith

Vlinder zei

Schitterende kaart geworden! groetjes Petra

Anita van Merode zei

Ziet er super mooi uit!!
Gr Anita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...