Rock en roll




Deze kaart heb ik gemaakt voor onze zoon.
Inmiddels allang jarig geweest maar vergeet steeds de kaart te plaatsen.
Zoonlief is een echte rock fan, vandaar de gitaar.
Het valt niet mee om ieder jaar weer een toepasselijke kaart voor hem te maken.
Maar deze viel ook weer in de smaak...hihihi.
Dus weer goed gedaan.

De gitaar en de sterren heb ik bij  Kreatrends gekocht.

45.1512 Snijmal Lea'bilities gitaar  ADD10033 Snijmal Amy Design Brocante Christmas Mini Star Frames




Bedankt voor je bezoekje !!
En bedankt lieve volgers voor jullie lieve reacties op mijn kaarten.
Het blijft genieten om ze te lezen




Reacties

  1. Hoi Giny daar ben ik weer na maanden van afwezigheid :) Het lijkt mij ook lastig om elk jaar weer een muzikaal kaartje te verzinnen maar deze is echt heel leuk! Stoere kleuren combinatie ook :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Giny,

    Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor je zoon.
    Fijne avond nog,
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaart !!!!!
    Lekker stoer en heel toepasselijk !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het een ontzettend gave kaart, de kleuren passen zo mooi bij elkaar! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Giny, het is een gave stoere kaart geworden en zeker als je een rock-fan bent helemaal top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stoere en leuke muziek kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere rock kaart geworden...
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Giny,
    Geweldig....wat een kaart zeg.
    Ik hou hier wel van, hij is echt superstoer.
    Ook heel leuk met de sterren erbij.
    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jongens is het inderdaad niet makkelijk elk jaar iets nieuws te verzinnen, vooral als het je eigen zoon is...Maar deze is erg leuk en toepasselijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart voor je zoon.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke stoere kaart! Gaaf gemaakt. Ik vind die gitaar ook erg leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gina,
    Super mooie kaart top voor een rock fan heel stoer .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gaaf en stoer deze kaart!
    Ik heb ook best wat creaties nog niet geplaatst, bewaar ze maar want ze passen niet in deze tijd van het jaar.
    Je vorige kaart of liever gezegd creatie is ook schitterend!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends