tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

donderdag 8 december 2016

Bij een verjaardag hoort een kaartje



Vandaag een mannenkaart.
Een tijdje terug was een vriend van ons jarig en
 daar maak je natuurlijk ook een kaartje voor.
Nu vind ik mannenkaarten op de een of andere manier lastig om te maken.
Maar ik ben over deze wel tevreden.
Het plaatje komt uit een mijn hobbykaart boek,
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
In ieder geval bedankt voor het langskomen.


14 opmerkingen:

Rosina zei

prachtig dit mannenkaartje Giny...mooi strak kaartje met een leuke auto erop..

groetjes Rosina

Joanne kramer zei

Heel mooi! Groetjes Joanne

Margo zei

Een erg leuke mannenkaart!

Margreet zei

Wat een gave mannenkaart, Giny!
xxx Margreet

Renate zei

Je hebt er een super stoere kaart van gemaakt.
Wat leuk om nog een een 3D afbeelding te zien.

-xies- Renate.

Petra L zei

Leuke mannenkaart Gina, hij is prima gelukt en de ontvanger zal 'm ook zeker gaaf vinden.


Lieve groet, Petra

GerJanne zei

Ik vind het een heel mooie kaart voor een man. Die embossingfolder is ook heel geschikt zeg! Heel wat anders dat we meestal bij je zien, maar heel gaaf!
GerJanne

Nancy Soetaert zei

toffe mannenkaart!
groetjes
nancy

Nicolette zei

Stoere mannenkaart.
Groetjes Nicolette

trijntje zei

Wat een leuke mannenkaart Giny. Groeten Trijntje

Judith Teunissen zei

Ik zeg goed gelukt. Ik maak heel veel mannenkaarten vind het niet zo lastig gelukkig. Gaaf plaatje van die auto mijn zus is daar helemaal wilt van...
Liefs Judith

Sabine zei

Leuke, stoere kaart! Liefs Sabien

Doris zei

Prachtige mannenkaart Gina !
Stoer en leuke kaart .
Groetjes Doris

Vlinder zei

Prachtige stoere kaart geworden! groetjes Petra

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...