Er is er 1 jarig HOERA HOERA

Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 En nogmaals ben ik aan de slag gegaan met de tots and todllers.
Er zitten ook zoveel leuke mallen bij waarmee je zo leuk kunt variëren. 


Voor deze kaart heb ik een DDBD mal gebruikt waarvan ik de zij flap iets heb ingekort.
En ik heb er een knipvel bij gebruikt.
Deze serie bevat ook ontzettend leuke knipvellen voor de kleuters en peuters.
En welke kleuter houd er nu niet van verkleden en van draakjes.
Het plaatje uitgeknipt, opgewerkt in 3d.
En op de cirkel geplakt van de kaart die ik heb nagetekend.
Uitgeknipt en voorzien van dessinpapier.
Ook natuurlijk van deze leuke serie.


Bij de serie zitten ook deze onderstaande leuke schoentjes.
Lekker stoer.
En om het af te maken heb ik het treintje ook bij deze kaart gebruikt.
De treintje bewerkt met inkt bijpassen bij het dessinpapier.
De linkerkant van de kaart heb ik voor zien van een slinger uit een ander serie.
En het hoekje komt van de schoentjes.
Deze heb ik als het ware weggeknipt.
De tekst HOERA 2x uitgestanst.



Hieronder zoals je gewend bent de artikelen  
en weer direct doorgelinkt naar de webwinkel.

Leuk dat je bent langs geweest en tot de volgende creatie.

CD10826 knipvel yvonne Creations Tot and Toddlers jongensYCCPP10012 Paperpack - Yvonne Creations - Tots and Toddlers  YCD10091 Snijmal Yvonne Creations - Tots and Toddlers - TrainYCD10093 Snijmal Yvonne Creations - Tots and Toddlers - Shoe Corner


470.713.301 Dutch Doobadoo Card Art Swing cirkel  6002-0297 Snijmal Noor! tekst Hoera  Distress inkt Mustard Seed  Distress inkt pad Mowed Lawn  Distress inkt pad Salty Ocean

Reacties

  1. Hele leuke kaart! Schattig 3Dplaatje en erg leuk papier blijft het toch Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje van een kaart Giny, mooi gemaakt in lieve kleurtjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, mooie zachte kleuren, mooi dp, leuke stansen en een leuk plaatje. Echt alles past perfect bij elkaar.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suupergaave kaart geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends